در حال بارگذاری ...
  • تخصیص بیش از ۴۷ میلیارد ریال قیر برای آسفالت معابر شهری در خراسان شمالی

    بیش از ۲۳ میلیارد ریال قیر نیز در مجتمع های مسکونی مسکن مهر در شهرهای بجنورد ، اسفراین و شیروان اختصاص پیدا کرده است که برای آماده سازی مجتمع های مسکن مهر هزینه خواهد شد . هدف از مرمت و بهسازی بافت های ناکارآمد شهری ، ارتقای کیفیت زندگی و زیست پذیری شهری است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تخصیص بیش از ۴۷ میلیارد ریال قیر برای آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری و مجتمع های مسکن مهر در شهرهای استان خبر داد .

    قاسم قاسمی از تخصیص بیش از ۴۷ میلیارد ریال قیر برای آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری و مجتمع های مسکن مهر در شهرهای استان خبر داد و گفت : از این ۴۷  میلیارد ریال ، ۲۴ میلیارد ریال آن مربوط به آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری در استان است که در شهرهای اسفراین ، آشخانه ، بجنورد ، جاجرم ، شیروان و فاروج تأمین شد و آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی در بافت های ناکارآمد شهری شهرهای مذکور بزودی آغاز خواهد شد .

    وی به تفکیک اعتبار ۲۴ میلیارد ریال قیر در شهرهای استان اشاره کرد و افزود : در شهر اسفراین ۳ میلیارد ریال ، آشخانه ۲ میلیارد ریال ، بجنورد ۱۰ میلیارد ریال ، جاجرم ۲ میلیارد ریال ، شیروان ۵ میلیارد ریال و فاروج ۲ میلیارد ریال قیر تأمین شده است .

    قاسمی همچنین اضافه کرد : بیش از ۲۳ میلیارد ریال قیر نیز در مجتمع های مسکونی مسکن مهر در شهرهای بجنورد ، اسفراین و شیروان اختصاص پیدا کرده است که برای آماده سازی مجتمع های مسکن مهر هزینه خواهد شد . هدف از مرمت و بهسازی بافت های ناکارآمد شهری ، ارتقای کیفیت زندگی و زیست پذیری شهری است .

    گفتنی است امسال در مجموع ۱۷ پروژه بازآفرینی شهری با اعتباری افزون بر ۱۰۶ میلیارد ریال در خراسان شمالی اجرا خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    احیا و بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری از موضوعات مهمی است که در استان دنبال می‌شود . بازآفرینی شهری به عنوان یک مصوبه مهم از مجلس هشتم دنبال شد و اکنون می‌توان از تجارب استان‌های موفق در این زمینه استفاده کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در سال گذشته از حدود ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر ، ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان با تاکید بر اینکه اولویت دولت چهاردهم تامین مسکن اقشار نیازمند و کم درآمد جامعه است ، از ...

    |

    در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ ، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای اخذ تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده به بانک معرفی شده‌اند .

    |

    پس از اطمینان از قرارگیری ملک در بافت فرسوده متقاضی می‌تواند از حمایت‌های صدور مجوزها و انشعابات ، حمایت و کمک‌های مالی (وام)، حمایت و کمک‌های شهرسازانه (کالبدی) و واحد در مقابل زمین و یا واحد معوض ، استفاده کنند .

    |

    نظرات کاربران