در حال بارگذاری ...
  • بازدید مدیرکل راه‌ و شهرسازی خراسان شمالی از اجرای پروژه طرح اقدام ملی مسکن در بجنورد

    هدف از طرح اقدام ملی مسکن ، کمک به اقشاری است که در تهیه و تامین مسکن دچار مشکل هستند و قطعا این اداره کل با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور ، پیگیر این طرح مهم در استان خراسان شمالی نیز هستیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از نحوه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان بجنورد بازدید و از نزدیک پیشرفت این طرح را مورد بررسی قرار داد .

    قاسم قاسمی در خصوص پیشرفت فیزیکی پروژه گفت : با توجه به درخواست شهروندان در شهر بجنورد و پیشرفت ریالی پروژه ، فعالیت کارگاه و پروژه مطلوب نظر نمی باشد و کلیه عوامل اجرایی بایستی حداکثر تلاش در سرعت بخشیدن به عملیات پروژه در تمام جبهه های کاری معمول نمایند . در حال حاضر برای ۴۳۰ واحد فونداسیون انجام شده و با توجه به فصل کاری که داریم می بایست سریعا ادامه پروژه صورت گیرد .

    قاسمی تصریح کرد : هدف از طرح اقدام ملی مسکن ، کمک به اقشاری است که در تهیه و تامین مسکن دچار مشکل هستند و قطعا این اداره کل با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور ، پیگیر این طرح مهم در استان خراسان شمالی نیز هستیم .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان ابراز امیدواری کرد : طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان شیروان نیز بزودی آغاز خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    احیا و بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری از موضوعات مهمی است که در استان دنبال می‌شود . بازآفرینی شهری به عنوان یک مصوبه مهم از مجلس هشتم دنبال شد و اکنون می‌توان از تجارب استان‌های موفق در این زمینه استفاده کرد .

    |

    پروژه احداث خانه محله صادقیه بجنورد به مساحت ۶۰۰ مترمربع توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکاری شرکت اترک کهن ارشک احداث و امروز به صورت رسمی تحویل شهرداری بجنورد به عنوان بهره بردار شد .

    |

    موافقت با ۶ طرح سرمایه گذاری و اشتغالزایی در زمینه گردشگری ، صنعت ، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و پرورش دام و طیور در ۵ شهرستان بجنورد ، سملقان ، فاروج ، شیروان و گرمه از دیگر مصوبات این جلسه بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی تصمیم گیری شد .

    |

    نظرات کاربران