در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۸۶ هزار ۵۶۳ مترمربع از اراضی دولتی در استان مرکزی

    بیشترین رفع تصرفات از حیث مساحت در این مدت متعلق به شهرستان ساوه به میزان ۵۶ هزار و ۳۰۰ متر مربع بوده که از این حیث شهرستان شازند با ۳۰ هزار ۲۶۳ متر مربع در رتبه بعدی قرار دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از رفع تصرف ۱۱۹ مورد رفع تصرف فوری اراضی ملی و صیانت از بیت المال در مرداد ماه امسال خبر داد .

    احمد مرزبان از اجرای ۱۱۹ مورد رفع تصرف فوری ، ۳ مورد خلع ید ، ۲ مورد قلع و قمع و ۳ مورد اجرای احکام قطعی به منظور رفع تصرف اراضی ملی و صیانت از بیت المال در مرداد ماه امسال خبر داد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در ادامه افزود : این مهم با تلاش گشت یگان حفاظت این اداره کل با انجام ۳۶۰ مورد گشت به صورت (خودرویی – موتورسیکلت) صورت پذیرفته که در عملیات های جداگانه رفع تصرف ۸۶ هزار ۵۶۳ متر مربع از اراضی دولتی به ارزش ۱.۲۲۰ میلیارد ریال ، شامل رفع تصرفات فوری و اجرای احکام قطعی قضایی است .

    مرزبان در ادامه بیان داشت : ارزش ریالی بیشترین آمار رفع تصرفات استان مرکزی مربوط به شهرستان ساوه  به ارزش ۱ هزار و ۱۶۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بوده که از این حیث شهرستان اراک با ۵۱ میلیارد ریال در رتبه دوم قرار دارد .

    وی اضافه نمود : بیشترین رفع تصرفات از حیث مساحت در این مدت متعلق به شهرستان ساوه به میزان ۵۶ هزار و ۳۰۰ متر مربع بوده که از این حیث شهرستان شازند با ۳۰ هزار ۲۶۳ متر مربع در رتبه بعدی قرار دارد .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد : سامانه ارتباط مردم با یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه زمین خواری با شماره ۱۶۵۶ آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارشات مردمی در راستای مقابله با هرگونه تصرف اراضی تحت پوشش در سراسر استان می باشد .




    مطالب مرتبط

    به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان ، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که براین اساس امسال جهت اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو ، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی ، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به ...

    |

    مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان از رفع تصرف ۲۵۶ متر مربع از اراضی ملی شهرستان سمنان در ...

    |

    قلع و قمع به صورت تخریب دیوار کشی‌ها به میزان ۲۶ مورد بوده است .

    |

    تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به‌صورت مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد .

    |

    نظرات کاربران