در حال بارگذاری ...
  • انجام واکسیناسیون اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان بدون محدودیت سنی

    از هفته گذشته واکسیناسیون در ۲۰ استان غیرمرزی کشور شروع شده و در برخی استانها به اتمام رسیده است . پیش از این هم در شهرهای مرزی ، تزریق واکسن برای مهندسان ، بدون محدودیت صنفی از طرق دیگر انجام می‌شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طرح واکسینه کردن اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان ، کارکنان این سازمان و خانواده‌های آنها ، بدون محدودیت سنی از هفته گذشته در سراسر کشور آغاز شده که افراد می‌توانند برای ثبت نام از طریق پایگاه های اطلاع رسانی نظام مهندسی استان مربوطه اقدام کنند .

    پس از موافقت وزارت بهداشت با درخواست سازمان نظام مهندسی ساختمان در ۱۶ شهریورماه ، اجرای طرح تزریق واکسن کرونا در استان‌هایی که اسامی مهندسان پرریسک اعلام شده است آغاز شد .

    در حال حاضر نیز تمامی اعضای این سازمان و کارکنان در سراسر کشور می‌توانند بدون محدودیت سنی برای واکسیناسیون خود و خانواده‌هایشان از طریق سایت سازمان استان متبوع خود و دریافت پیامک اقدام کنند .

    همچنین اعضای نظام مهندسی ساختمان استان تهران که دارای پروژه فعال هستند برای واکسیناسیون می‌توانند عدد ۱ را به سامانه پیامکی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به شماره ۹۸۱۰۰۰۱۲۳۲۱ ارسال کنند .

    کمیل صرامی مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان با اعلام این خبر ، گفت : در حال افزایش ظرفیت و گسترش فضا به منظور افزایش تعداد واکسیناسیون روزانه مهندسان هستیم . از هفته گذشته واکسیناسیون در ۲۰ استان غیرمرزی کشور شروع شده و در برخی استانها به اتمام رسیده است . پیش از این هم در شهرهای مرزی ، تزریق واکسن برای مهندسان ، بدون محدودیت صنفی از طرق دیگر انجام می‌شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست مشترک با مدیرکل توسعه مهندسی ساختمان پیشنهاد داد تا به منظور شتاب بخشی به ساخت و ...

    |

    با تعامل انجام شده زمان بررسی نقشه های مربوط به بافت فرسوده را از ۶۵ روز به ۳۵ روز رسانده و مقرر است این زمان به کمتر از یک ماه برسد .

    |

    میزان قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی ما در شهر تهران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد . نوسازی بافت فرسوده می‌تواند حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز در پی داشته باشد .

    |

    حساسیت موضوع انتخابات نظام مهندسی بسیار بالاست و خوشبختانه ترکیب اشخاصی که امروز جهت عضویت در هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی اعلام آمادگی کرده اند ، از حیث انرژی و تجارب ارزنده شان ، نوید برگزاری انتخاباتی خوب ، بدون حاشیه با فرآیند اصولی را می دهد .

    |

    در حالی که افزایش سطح کیفیت خدمات آزمایشگاهی و واقعی شدن این خدمات قطعا نقش تعیین کننده‌ای در تعیین میزان سطح کیفیت خدمات آزمایشگاهی خواهد داشت .

    |

    نظرات کاربران