در حال بارگذاری ...
  • ابلاغ قانون جهش تولید مسکن به دولت

    قانون جهش تولید مسکن مشتمل بر ۲۵ ماده و ۳۲ تبصره به تصویب رسید . همچنین بر اساس قانون جهش تولید مسکن ، سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور احداث خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، قانون جهش تولید مسکن مشتمل بر ۲۵ ماده و ۳۲ تبصره از سوی مجلس به دولت برای دستور ابلاغ ، ارایه شد .

    محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در مکاتبه با حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی رییس‌جمهور ، طرح دوفوریتی تولید و تامین مسکن را که به تایید مجلس رسید جهت دستور ابلاغ ریاست‌جمهوری ، ارایه کرد .

    در متن مکاتبه رییس مجلس با رییس دولت، تصریح شده است : در اجرای اصل یکصدوبیست‌وسوم (۲۳) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، قانون جهش تولید مسکن که با عنوان «طرح دوفوریتی تولید و تامین مسکن» به مجلس شورای اسلامی ارایه شد ، با تصویب در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ ۱۷ مرداد و تایید شورای نگهیان به پیوست ابلاغ می‌شود .

    گفتنی است ، قانون جهش تولید مسکن مشتمل بر ۲۵ ماده و ۳۲ تبصره به تصویب رسید . همچنین بر اساس قانون جهش تولید مسکن ، سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور احداث خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    بالاترین مصرف در سبد زندگی به مسکن اختصاص دارد و سهم بسزایی دارد و تامین مسکن برای نیروهای مسلح می‌تواند آرامش را برای آنان فراهم آورد . همت ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان محترم عالی با همکاری وزارت راه و شهرسازی و استانداری ها برای تامین مسکن قابل تقدیر است .

    |

    با تاکید وزیر راه و شهرسازی ، در ماه‌های آینده سامانه تامین منابع مالی نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم و به کارگزاری بانک مسکن از سوی صندوق ملی مسکن راه‌اندازی و رونمایی خواهد شد . در این سامانه فروش واحدهای نهضت ملی مسکن برای جذب منابع عمومی مردم انجام می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مشاور وزیر راه و شهرسازی از برنامه امضای دستورالعمل احداث مسکن نیروهای مسلح بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع ، پشتیبانی ...

    |

    در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن اتفاقات خوبی توسط مجموعه وزارت راه و شهرسازی رخ داده است . اما با توجه به آنکه حدود ۱۸ ماه تا پایان دولت باقی مانده است باید با برنامه‌ریزی روزانه تلاش کنیم تکلیفی که قانونگذار بر عهده ما نهاده است را در زمان مقرر اجرایی کنیم و به اتمام برسانیم .

    |

    ۱۳۸ پروژه به ارزش ۹ هزار و ۱۱۹ میلیارد تومان در زمینه پروژه‌های زیربنایی و روبنایی و احداث واحدهای مسکونی (۱۱ هزار و ۳۵۴ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و مسکن مهر) در شهرهای جدید ، ۹۵ پروژه در زمینه احداث فضاهای آموزشی ، درمانی ، فرهنگی ، ورزشی در بافت‌های فرسوده به ارزش ۹۹۸ ...

    |

    نظرات کاربران