در حال بارگذاری ...
  • هفت طرح توسعه پایدار در استان لرستان در مرحله تهیه است

    در برنامه هفتم توسعه قرار است با متوسط اعتباراتی که تصویب خواهد شد این طرح‌ها ادامه پیدا کند . در حال حاضر هفت طرح توسعه پایدار در لرستان در مرحله تهیه است که شهرهای بیرانشهر ، دلفان و کوهدشت را شامل می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت : منطقه ززو ماهرو در طرح توسعه پایدار منظومه به عنوان پایلوت کشوری در دست انجام است .

    مسعود رضایی اظهار کرد : طرح " منظومه توسعه پایدار روستایی "براساس بند ح ماده ۱۹۴ قانون برنامه پنجم توسعه به پیشنهاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در چارچوب طرح توسعه و عمران (جامع) ناحیه‌ای یا سایر طرح‌های فرادست تهیه و تدوین شده است . منطقه ززو ماهرو در طرح توسعه پایدار منظومه به عنوان پایلوت کشوری در دست انجام است .

    مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بیان کرد : این طرح در منطقه ززو ماهرو با هماهنگی سایر ادارات ، فرماندار ، بخشدار منطقه و معاونت استانداری لرستان در حال انجام است و هر دستگاهی موظف به انجام وظایف خود دراین راستاست . در طرح توسعه پایدار در لرستان ، ۲۵۲ پروژه در سالجاریی اجرایی می‌شود .

    وی افزود : این در حالیست از مجموع ۸۵۰ پروژه تعریف شده در طرح توسعه پایدار روستایی لرستان ، ۲۵۲ مورد آن در سالجاری توسط ادارات ذیربط انجام خواهد شد .

    مدیرکل بنیاد مسکن لرستان یادآور شد : در برنامه هفتم توسعه قرار است با متوسط اعتباراتی که تصویب خواهد شد این طرح‌ها ادامه پیدا کند . در حال حاضر هفت طرح توسعه پایدار در لرستان در مرحله تهیه است که شهرهای بیرانشهر ، دلفان و کوهدشت را شامل می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت : از مجموع ۳۳۲ هزار واحد مسکن روستایی استان ، ۸۵ درصد از این واحدها ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

    |

    از ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحدی که تحویل متقاضیان شد ، ۲۳۵ هزار و ۵۸۰ واحد روستایی و ۱۵ هزار و ۱۳۲ واحد شهری است . همچنین از واحدهای در دست اجرا به تعداد ۴۸۰ هزار و ۱۹۵ واحد، ۲۴۵ هزار و ۹۶۰ واحد روستایی و باقیمانده آنها شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شورای مسکن شهرستان زبرخان با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان زبرخان ، بخشدار مرکزی ، روسای ادارات راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن ...

    |

    نظرات کاربران