در حال بارگذاری ...
  • اجرای فونداسیون بیش از ۳ هزار واحد مسکن ملی در استان خوزستان

    قاضیان طرح اقدام ملی مسکن آورده اولیه خود را واریز کردند و هم‌اکنون واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در حال آماده سازی و اجرای فوندانسیون قرار دارند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با اعلام اینکه در سطح استان بیش از ۲ هزار سند از سوی بنیاد صادر شده است از اجرای فوندانسیون بیش از ۳ هزار واحد مسکن ملی خبر داد .

    حسین جنتی بخشی از فعالیت‌های بنیاد را در این استان توضیح داد .

    مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با اشاره به اینکه سهمیه استان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن ۳ هزار و ۳۷ واحد است و مشکلات برخی از زمین‌هایی که معارض داشتند ، حل شده است ، گفت : متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن آورده اولیه خود را واریز کردند و هم‌اکنون واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در حال آماده سازی و اجرای فوندانسیون قرار دارند .

    جنتی در خصوص مسکن محرومان استان نیز اعلام کرد : سهیمه استان در خصوص مسکن محرومان ۳ هزار واحد است که یکهزار و ۵۰۰ واحد به بانک ها معرفی شدند و کار احداث واحدها آغاز شده است .

    وی در خصوص اتمام تعمیرات و بازسازی واحدهای خسارت دیده در بندر امام‌ خمینی که در نهم آذر ۱۳۹۹ دچار آبگرفتگی و آسیب شدند ، گفت : به تازگی دستورالعمل نحوه واگذاری زمین به واحدهای تخریبی بندر امام خمینی ارایه و ابلاغ شد که بر مبنای دستورالعمل ، واگذاری زمین به واحدهای تخریبی آغاز خواهد شد . تعمیرات ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده است . همچنین ۲۰۰ هزار واحد زین واگذار شده و بتدریج زمین برای دیگر واحدها واگذار خواهد شد .

    مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان همچنین توضیح داد : در ۶ ماه اول امسال حدود ۲ هزار سند در سطح استان صادر شد .




    مطالب مرتبط

    سهم استان خوزستان در طرح نهضت ملی مسکن ، حدود ۱۰۰ هزار واحد بوده که بخشی از آنها در قالب بافت‌های فرسوده و طرح جوانی جمعیت اجرا می‌شود .

    |

    در راستای عمل به برنامه جهادی تولید مسکن در استان تهران در حال حاضر با احتساب شهرهای جدید و بنیاد مسکن ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکن ملی آغاز شده است اما تا کنون ۷۳ هزار متقاضی در استان تهران اقدام به افتتاح حساب کرده‌ اند .

    |

    در مجموعه عملیات ساخت حدود ۲۳ درصد از تعهدات مسکن ملی در استان شروع شده است . طبق برنامه علاوه بر افتتاح ۱۸ هزار واحد مسکن ملی در دهه فجر استان مازندران ، عملیات ساخت مسکن در سه شهرک واقع در کرفون جویبار ، گلوگاه و بهشهر شروع می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه بررسی ساخت مسکن محرومان استان به ریاست اسدالله عباسی استاندار گیلان و با حضور محمدرضا فلاحتگر سرپرست اداره کل راه و ...

    |

    نظرات کاربران