در حال بارگذاری ...
  • نقش آفرینی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان در مطالعه و ارتقاء کیفی پروژه بازسازی طرح طرفین گنبد امام حسین (ع)

    آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان با دارا بودن توان فنی بالا و تجهیزات خاص آزمایشگاهی بروز و استاندارد می‌تواند در تمامی پروژه‌های طرح گسترش حرمین در عراق حضور گسترده‌ای داشته باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان مستقر در کربلا گفت: نقش آفرینی و مشارکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان در مطالعه فنی و کنترل کیفی حین اجرای پروژه بازسازی طرح طرفین گنبد امام حسین (ع) ستودنی است .

    مهاجری در دیدار با مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان و متخصصان آزمایشگاه مستقر در کربلا گفت : عملکرد آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان در مطالعه فنی و کنترل کیفی حین اجرای پروژه و ارائه گزارش‌های استاندارد ، بروز دنیا با حضور نیروهای متخصص فنی این شرکت در طرح مقاوم سازی سرداب سمت باب القبله حرم مطهر امام حسین (ع) در کربلای معلی ستودنی است .

    مهاجری افزود : آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با همکاران پرتلاش و متخصص خود در کرمان و هم اکنون در کربلای معلی ، همکاری خوبی با مجموعه ستاد بازسازی عتبات داشته که با همت و سعی و تلاش توانسته‌ایم پروژه طرح ترفیع گنبد امام حسین(ع) را با کیفیت قابل قبولی تحویل ستاد عتبات در کربلا داده و طرف‌های عراقی علاقمند برای واگذاری دیگر پروژه‌های طرح توسعه حرم هستند .

    وی ادامه داد : آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان با دارا بودن توان فنی بالا و تجهیزات خاص آزمایشگاهی بروز و استاندارد می‌تواند در تمامی پروژه‌های طرح گسترش حرمین در عراق حضور گسترده‌ای داشته باشد . مشاور پروژه طرح ترفیع گنبد امام حسین( ع) با توجه به توانایی و تخصص آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان این آزمایشگاه را به عنوان مشاور انتخاب کرده و روند اجرای پروژه طی برنامه‌ریزی به خوب در حال پیشرفت است .

    مدیر کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان نیز در این دیدار گفت : شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک امسال را سال صدور خدمات فنی و مهندسی و ورود به بازارهای جدید نام گذاری کرده و این آزمایشگاه آمادگی حضور در تمامی پروژه‌های مربوط به توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) را دارد .




    مطالب مرتبط

    مدیریت انرژی و صرفه جویی و بهینه مصرف کردن انرژی امروزه به یکی از چالش‌های مهم در دنیا تبدیل شده و کشور ما هم از این قضیه مستثنی نیست و توصیه می‌شود که الگوی مناسب مصرف انرژی را در سراسر کشور رعایت کنیم .

    |

    طی برنامه‌ریزی امسال ۴۰ درصد خدمات را به حوزه وزارت راه و شهرسازی ، ۲۰ درصد به دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ۴۰ درصد دیگر را باید به بخش خصوصی ارائه کرده‌ایم تا بتوانیم در ارتقا کیفی پروژه عمرانی در سراسر کشور نقش‌آفرین باشیم .

    |

    امسال ۳ نوع آزمایش جدید در بخش شیمی و دو نوع آزمایش جدید در بخش مقاومت مصالح برای ارائه خدمات مطلوب به کارفرمایان ، مهندسین مشاور و پیمانکاران راه‌اندازی خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران