در حال بارگذاری ...
  • اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی در استان سیستان و بلوچستان طی هفته آینده

    با توجه به حساسیت‌های موجود و امکان سوء استفاده افراد سودجو از فرصت تعطیلات ، مقرر شد هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی و پلیس پیشگیری و یگان‌های انتظامی انجام شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی تحت اختیار این اداره کل در ایام تعطیلات پیش رو هفته آینده به منظور پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف احتمالی خبر داد .

    مرتضی مقدسی از اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی تحت اختیار این اداره کل در ایام تعطیلات پیش رو هفته آینده به منظور پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف احتمالی خبر داد و اظهار داشت : با توجه به فرارسیدن تعطیلات پیشِ رو به مناسبت رحلت نبی مکرم اسلام (ص) ، شهادت امام‌حسن(ع) و شهادت امام رضا (ع) ، ۴۰ نفر از عوامل یگان حفاظت اراضی استان برای پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی دولتی و مقابله با آن در آماده باش کامل هستند .  

    وی افزود : با توجه به حساسیت‌های موجود و امکان سوء استفاده افراد سودجو از فرصت تعطیلات ، مقرر شد هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی و پلیس پیشگیری و یگان‌های انتظامی انجام شود .

    معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند تا به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی کنند ، گفت : شهروندان می‌توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند .




    مطالب مرتبط

    این اسناد شامل ۶۰ برگ اسناد تفکیکی در سایت ۶۷ هکتاری شهرستان در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و همچنین ۴۲ برگ سند تفکیکی در شهرک الوند بوده است .

    |

    گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی به متراژ حدود ۲۵۰۰ مترمربع این شهرستان به ...

    |

    عوامل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی با قاطعیت تمام ، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند .

    |

    اجرای طرح‌های تشدید حفاظت از اراضی ملی و دولتی استان و همچنین پشتیبانی خوب مجموعه قضایی و انتظامی استان اصفهان موجب امنیت پایدار در راستای حفظ بیت‌المال در این حوزه شده است .

    |

    نظرات کاربران