در حال بارگذاری ...
  • برگزاری نشست پیگیری تکمیل و توسعه اطلاعات بانک زمین در سازمان ملی زمین و مسکن

    نشست هماهنگی تکمیل و توسعه اطلاعات بانک زمین صبح امروز با حضور سرپرست شرکت بازآفرینی شهری و مدیران شرکت عمران شهرهای جدید و سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه تکمیل و توسعه بانک زمین اولین بند از ۱۰ فرمان ابلاغی وزیر راه و شهرسازی به زیرمجموعه های این وزارتخانه است ، گفت : تا امروز به روز رسانی اطلاعات زمین های سازمان ملی زمین و مسکن در بانک زمین انجام شده است .

    احمد اصغری مهرآبادی در نشست مشترکی که با نمایندگان شرکت عمران شهرهای جدید و شرکت بازآفرینی شهری داشت افزود : گام بعدی ما بارگزاری اطلاعات این دو شرکت زیر مجموعه وزارت راه و پس از آن اطلاعات اراضی سایر دستگاه ها روی سامانه بانک زمین است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای تکمیل اطلاعات بانک زمین ۳ ماه فرصت داریم اظهار داشت : باید کار را به سرعت پیش برد و نباید اجازه دهیم مشکلات فنی احتمالی سرعت انجام کار را پایین بیاورد .

    وی با تاکید بر اینکه همکاری مناسبی میان کارشناسان بانک زمین و فناوری ارتباطات و اطلاعات سازمان ملی زمین و مسکن ، شرکت عمران شهرهای جدید و شرکت بازآفرینی شهری وجود دارد ادامه داد : به زودی گزارش مفصلی از پیشرفت کار بانک زمین را در اختیار شورای عالی مسکن قرار خواهیم داد .

    گفتنی است نشست هماهنگی تکمیل و توسعه اطلاعات بانک زمین صبح امروز با حضور سرپرست شرکت بازآفرینی شهری و مدیران شرکت عمران شهرهای جدید و سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    علاوه بر موضوع برنامه‌ریزی شهری و برنامه‌ریزی کاربری اراضی ، مسئله طراحی شهری و توجه به افزایش کیفیت محیط شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که این موارد باید در بدنه کارشناسی و مدیریتی ادارات کل استانی تقویت شود ، لذا آشنایی با اصول و روش های طراحی شهری در کنار مسئله ...

    |

    این اسناد شامل ۶۰ برگ اسناد تفکیکی در سایت ۶۷ هکتاری شهرستان در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و همچنین ۴۲ برگ سند تفکیکی در شهرک الوند بوده است .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن ۵۰۰ قطعه زمین جهت تخصیص به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان پیش‌بینی کرده است . در شهرستان ماهشهر ۲۵۶ نفر ، دزفول ۷۰۰ نفر و اهواز ۱۲۸ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در حال طی مراحل اداری برای دریافت زمین هستند .

    |

    نظرات کاربران