در حال بارگذاری ...
  • آغاز ثبت‌نام متقاضیان در سامانه جهش تولید مسکن

    متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه در بخش شرایط ثبت‌نام نهضت ملی مسکن ، شرایط ثبت‌نام را مطالعه و وارد مراحل ثبت‌نام شوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ثبت‌نام‌ متقاضیان مسکن در سامانه ثمن (saman.mrud.ir) سامانه جهش تولید مسکن از ساعت ۱۲ امروز ۲۸ مهرماه آغاز شد .

    بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی هیچگونه محدودیتی برای پذیرش متقاضیان وجود ندارد و تلاش می‌شود تا تمامی متقاضیان حائز شرایط از امکانات ایجاد شده بهره‌مند شوند . بنا بر اعلام دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی ، امکان ثبت‌نام به شکل شبانه‌روزی برای متقاضیان فراهم است و در ساعت اولیه از ثبت‌نام حدود ۱۰ هزار نفر در سامانه ثبت نام کردند و ۲۱ هزار نفر نیز در حال طی کردن شرایط ثبت‌نام هستند که این میزان در حال افزایش است .

    همچنین ، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه در بخش شرایط ثبت‌نام نهضت ملی مسکن ، شرایط ثبت‌نام را مطالعه و وارد مراحل ثبت‌نام شوند .

    چنانچه مشکلی در شرایط و نحوه ثبت‌نام وجود داشته باشد متقاضیان باید به بخش تماس با ما مراجعه کرده و در ساعت‌های اداری با شماره‌گیری شماره‌های ۰۲۱۸۸۶۴۶۳۹۰ تا ۹۴ در ساعت اداری نسبت به دریافت پاسخ و رفع ابهامات پیش‌رو، اقدام کنند .

    این گزارش حاکی است که در استان‌های سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) در ۱۱ شهر ، آذربایجان شرقی در ۳۰ شهر ، آذربایجان‌غربی در ۱۴ شهر ، اردبیل در ۱۲ شهر ، اصفهان در ۴۳ شهر ، البرز در ۷ شهر ، ایلام در ۵ شهر، بوشهر در ۱۵ شهر ، تهران در ۱۰ شهر ، جنوب کرمان در ۶ شهر ، چهارمحال و بختیاری در ۱۵ شهر ، خراسان‌جنوبی در ۱۷ شهر ، خراسان‌رضوی در ۳۲ شهر ، خراسان شمالی در ۹ شهر ، امکان ثبت نام برای متقاضیان فراهم شده است .

    همچنین ، در دیگر استان‌ها شامل خوزستان در ۲۳ شهر ، زنجان در ۱۰ شهر ، سمنان در ۸ شهر ، سیستان‌وبلوچستان در ۷ شهر ، شرق سمنان در ۴ شهر ، فارس در ۲۴ شهر ، قزوین در ۱۱ شهر ، کردستان در ۴ شهر ، کرمان در ۱۹ شهر ، کرمانشاه در ۱۲ شهر ، کهگیلویه‌وبویراحمد در ۸ شهر ، گلستان در ۱۰ شهر ، گیلان در ۱۹ شهر ، لارستان در ۹ شهر ، لرستان ۶ شهر ، مازندران ۲۱ شهر ، مرکزی ۱۵ شهر ، هرمزگان ۱۱ شهر ، همدان ۱۰ شهر و یزد ۹ شهر ثبت نام جهش تولید مسکن انجام می‌شود .




    مطالب مرتبط

    دلیل اصلی عدم پیشرفت و تکمیل واحدهای مسکن مهر آن بوده که دولت در گذشته در پروژه‌های مسکونی نقش پیمانکار را داشته و همین امر دلیل اصلی تاخیر در تحویل واحدهای مسکونی بوده است . در صورتی که اگر خود مردم کارفرما شوند و ما بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی‌سازی استفاده کنیم سرعت اجرای ...

    |

    برنامه امسال برای واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت واگذاری زمین به ۷۰ هزار متقاضی بوده که هم‌اکنون بیش از ۷۰ هزار قطعه واگذاری و بیش از ظرفیت انجام شده است .

    |

    مطالعات طرح جامع مسکن بازنگری شد و از سال ۹۵ تا سال ۱۴۰۵ باید سالانه یک میلیون مسکن ساخته می‌شد ، اما دولت تنها سالی ۴۰۰ هزار مسکن ساخته شد و عملاً سالی حدود ۶۰۰ هزار کسری مسکن وجود داشت .

    |

    نظرات کاربران