در حال بارگذاری ...
  • فراهم شدن امکان ثبت‌ نام طرح جهش تولید مسکن در ۴۳ شهر استان اصفهان

    سبز بودن فرم «ج»، فقدان مالکیت خصوصی، متاهل و یا سرپرست خانوار بودن و سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا چهار شرط اصلی برای ثبت‌نام در این طرح است .  

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : ثبت‌نام از متقاضیان واحدهای طرح جهش تولید مسکن در سامانه سمن از امروز آغاز شده و امکان ثبت‌نام برای ۴۳ شهر استان اصفهان فراهم شده است .

    علیرضا قاری‌قرآن با بیان اینکه ثبت‌نام متقاضیان طرح جهش تولید مسکن از ساعاتی پیش در ۳۱ استان در شهرهایی که زمین برای آنها تامین شده، آغاز شده است اظهار کرد : متقاضیان این طرح می‌توانند از طریق سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی   saman.mrud.ir اقدام به ثبت‌نام کنند . هم اکنون سایت در دسترس قرار دارد و متقاضیان پس از ورود به سامانه می‌بایست گزینه «ثبت‌نام نهضت ملی مسکن» را انتخاب کنند .  

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه امکان ثبت نام در ۴۳ شهر استان اصفهان فراهم شده است گفت : نام نویسی از متقاضیان این طرح تا یکماه ادامه دارد .  

    وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای سه شهر جدید فولادشهر ، بهارستان و مجلسی صورت می‌پذیرد گفت : همچنین سامانه برای متقاضیان در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیتِ شاهین‌شهر ، شهرضا و کاشان نیز باز است.  

     قاری‌قرآن ادامه داد : علاوه بر این در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت این استان نیز برای اردستان ، اژیه ، انارک ، برزک ، تودشک ، تیران ، جندق ، حسن‌اباد ، خوانسار ، خور ، داران ، دهق، زواره ، سده‌لنجان ، علویجه، فرخی ، فریدونشهر ، گلپایگان ، مهاباد ، میمه ، نصرآباد ، نوش‌آباد ، نیاسر ، هرند ، ورزنه ، وزوان ، کمه ، کوهپایه ، آران و بیدگل ، ایمانشهر ، باغ بهادران ، بویین و میاندشت ، طالخونچه ، فلاورجان ، قهدریجان، گلدشت و نطنز ثبت نام انجام می‌شود .  

    وی تصریح کرد : سبز بودن فرم «ج»، فقدان مالکیت خصوصی، متاهل و یا سرپرست خانوار بودن و سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا چهار شرط اصلی برای ثبت‌نام در این طرح است .  

     گفتنی است : بعد از پالایش اولیه و بعد از آنکه متقاضیان واجد شرایط شناخته شدند از پذیرفته‌شدگان برای مراجعه حضوری به اداره کل راه و شهرسازی استان‌ و یا سایر دستگاه‌های کارگزار و مجری ، دعوت می‌شود تا سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا پالایش شود.  




    مطالب مرتبط

    از متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ، تا کنون بیش از ۶۴ هزار متقاضی تایید نهایی تجمعی (دارای ۴ شرط) شدند و از این تعداد نیز برای بالغ بر ۱۸ هزار و ۷۰۰ نفر افتتاح حساب شده است .

    |

    بر این اساس دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس علاوه بر اینکه توسط مشاوران املاک امکان‌پذیر است ، توسط خود مردم به‌عنوان متعاملین نیز به‌صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود .

    |

    در راستای رویکرد پیشگیرانه ، تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به‌صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به‌محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با ...

    |

    طرح تفصیلی ۱۰ شهر در کمیسیون ماده ۵ موضوع قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری به تصویب رسیده که فرآیند قانونی ابلاغ آن در حال اجراست .

    |

    بر اساس ارزیابی بعمل آمده از سوی سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های کشور در قیاس با برنامه اجرایی ابلاغی سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های "مدیریت زمین"، "مدیریت ساخت" و "مدیریت منابع "، این اداره‌کل در حوزه مدیریت زمین موفق به کسب رتبه برتر شد .

    |

    نظرات کاربران