در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پروژه احداث بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین

    در بیمارستان جدید خمین فضای لازم برای ۸ تخت دیالیز و تجهیزات آن در کنار ۱۸ تخت مراقبت‌های ویژه طراحی شده است . تکمیل بیمارستان خمین از اولویت‌های سازمان مجری است و به زودی شاهد تحویل این بیمارستان به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خواهیم بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی به منظور بازدید از روند ساخت بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین به استان مرکزی سفر کرد .

    علی نبیان در بازدید از پروژه ساخت بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین از پیشرفت ۹۲ درصدی این پروژه خبر داد و گفت : تلاش مضاعفی برای تکمیل این بیمارستان و تحویل آن به وزارت بهداشت در جریان است .

    مدیر عامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی به مشخصات بیمارستان جدید خمین نیز اشاره کرد و افزود : بیمارستان خمین با دو ساختمان ۲ و ۴ طبقه ، در مجموع ۱۲ هزار مترمربع زیربنا دارد. همچنین بیمارستان خمین با ۴ اتاق عمل دارای بخش‌های اورژانس ، درمانگاه ، رادیولوژی ، بستری جراحی ، داخلی ، زنان و زایمان ، کودکان و نوزادان خواهد بود .

    نبیان ادامه داد : در بیمارستان جدید خمین فضای لازم برای ۸ تخت دیالیز و تجهیزات آن در کنار ۱۸ تخت مراقبت‌های ویژه طراحی شده است . تکمیل بیمارستان خمین از اولویت‌های سازمان مجری است و به زودی شاهد تحویل این بیمارستان به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خواهیم بود .




    مطالب مرتبط

    احداث این بیمارستان از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است و تسهیلات اخذ شده از ظرفیت ماده ۵۶ قانون الحاق این پروژه بیمارستانی با پیگیری سازمان مجری به مبلغ ۳۰۰میلیارد تومان تصویب شد .

    |

    بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری در مراحل پایانی تکمیل قرار دارد و برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان در نیمه دوم امسال تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود . 

    |

    احداث این بیمارستان به صورت مشارکتی و با اعتبارات سازمان برنامه و بودجه در حال انجام است . اراضی این بیمارستان نیز به شکل تهاتر اراضی و املاک شهر پرند تامین شده است .

    |

    سازمان مجری از بدو تاسیس تاکنون تکمیل و تحویل ۴۴۸ پروژه عمرانی در زیربنای ۳ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۳۲۹ مترمربع و ۴۰ طرح پژوهشی را انجام داده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت از اجرا و تکمیل برخی طرح‌های ...

    |

    نظرات کاربران