در حال بارگذاری ...
  • خلع ید و رفع تصرف سه هکتار از اراضی شهرستان پیشوا

    اراضی که طبق قانون و تفاهم نامه ها فی مابین دستگاه‌ها و نهادها با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران طی سال‌های گذشته واگذار شده اند ، دائماً رصد می شوند و در صورت عدم احیاء و عمران ، زمین واگذار شده پس گرفته شده و بیت المال عودت می شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : قریب به سه هکتار از اراضی جنوب شرق استان تهران واقع در شهرستان پیشوا امروز خلع ید و رفع تصرف شد .

    خلیل محبت خواه گفت : در راستای حفظ حقوق بیت المال و دولت جمهوری اسلامی ایران و با اخذ حکم قضایی قطعی و تأیید آن در دادگاه تجدید نظر و با همکاری و هماهنگی صورت گرفته با دادگستری و یگان حفاظت اراضی این اداره کل ، اراضی واگذار شده به دانشگاه آزاد اسلامی پیشوای ورامین به مساحت تقریبی سه هکتار و به ارزش ریالی ۴ هزار میلیارد ریال خلع ید و رفع تصرف شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : اراضی که طبق قانون و تفاهم نامه ها فی مابین دستگاه‌ها و نهادها با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران طی سال‌های گذشته واگذار شده اند ، دائماً رصد می شوند و در صورت عدم احیاء و عمران ، زمین واگذار شده پس گرفته شده و بیت المال عودت می شود .

    محبت خواه همچنین از مذاکره برای واگذاری زمین مذکور از طرف دانشگاه شهید بهشتی با این اداره کل با برای کاربری های درمانی و آموزشی خبر داد و تصریح کرد : در صورت واجد شرایط بودن این دانشگاه مطابق با مفاد قانونی قراردادهای واگذاری این موضوع متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

    |

    تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

    |

    این یگان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین‌خواران ندارد و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد ، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی ، محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد .

    |

    پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی گزارش منتشر شده ای با عنوان "فاجعه در مسکن ملی اسلامشهر" در یکی از خبرگزاری‌ها مورخ ۳ مهرماه ۱۴۰۳ ، اداره کل راه ...

    |

    نظرات کاربران