در حال بارگذاری ...
  • تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذرماه

    به مرور تعداد شهرهای مورد تقاضا افزایش خواهد یافت و امیدواریم همه متقاضیان دریافت مسکن تا یکی دو ماه آینده در شهرهای مورد دلخواه ثبت‌نام کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان از تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذرماه خبر داد .

    محمود محمودزاده با تاکید بر اینکه در پی افزایش تقاضای تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن ، نام‌نویسی در این طرح که تا پیش از این ۲۸ آبان به اتمام می‌رسید ، تا ۱۵ آذر ماه تمدید شده است ، گفت : متقاضیان می‌توانند بدون نگرانی ثبت‌نام در مرحله اول نهضت ملی مسکن را در سامانه مربوطه به آدرس https://saman.mrud.ir انجام دهند .

    محمودزاده یادآور شد : تاکنون یک میلیون و ۲۶۰ هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که در ۵۲۰ شهر تقاضای آنها ثبت شده است . در این ۵۲۰ شهر ، زمین به اندازه کافی تأمین شده است .

    وی خاطرنشان کرد : به مرور تعداد شهرهای مورد تقاضا افزایش خواهد یافت و امیدواریم همه متقاضیان دریافت مسکن تا یکی دو ماه آینده در شهرهای مورد دلخواه ثبت‌نام کنند .




    مطالب مرتبط

    پس از اخذ پروانه ساختمانی ، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان تعیین تکلیف و احداث واحدهای ساختمانی آغاز می شود . سهم آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اختصاص به موقع تسهیلات ، پشتوانه تسریع در اجرای پروژه است .

    |

    در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، سهم استان اصفهان ، ساخت ۱۸۳ هزار و ۸۶۶ واحد مسکونی است .

    |

    از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

    |

    طی زمان بندی انجام شده ، افتتاح طرح‌ها با سازندگان و پیمانکاران در استان زنجان قطعی شده تا خرداد سال آینده تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    نظرات کاربران