در حال بارگذاری ...
  • تخصیص ۱۰ هزار هکتار اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

    حدود ۴۰ هزار هکتار اراضی دیگر شناسایی شده است که در نوبت تعیین‌تکلیف در شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران برای الحاق به محدوده و تغییر کاربری قرار دارد که بعد از اخذ نتیجه از شورای‌عالی شهرسازی و معماری ، می‌توان آنها را در چرخه تولید مسکن ، وارد کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان از تخصیص ۱۰ هزار هکتار اراضی برای اجرای نهضت ملی مسکن در مرحله نخست ثبت‌نام طرح خبر داد .

    محمود محمودزاده در خصوص میزان و نحوه تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن ، گفت : برنامه تامین اراضی به استان‌ها ابلاغ شده و از سوی استان‌ها در حال بررسی و تخصیص است . مقرر شده تا با بررسی استان‌ها ، چگونگی تامین اراضی کسری معین و با روش‌های تامین اراضی قید شده در شیوه‌نامه اجرای نهضت ملی مسکن انجام شود .

    معاون مسکن و ساختمان اراضی تخصیص‌یافته به طرح اقدام ملی مسکن را در این دوره از ثبت‌نام که از ۲۸ مهر آغاز شده و تا ۱۵ آذرماه ادامه دارد و در ۵۲۰ شهر برنامه‌ریزی‌ شده ، شامل ۱۰ هزار هکتار زمین برشمرد .

    محمودزاده توضیح داد : حدود ۴۰ هزار هکتار اراضی دیگر شناسایی شده است که در نوبت تعیین‌تکلیف در شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران برای الحاق به محدوده و تغییر کاربری قرار دارد که بعد از اخذ نتیجه از شورای‌عالی شهرسازی و معماری ، می‌توان آنها را در چرخه تولید مسکن ، وارد کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن معادل یک ...

    |

    نظرات کاربران