در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۷ هزار و ۴۳۰ واحد نهضت ملی مسکن در استان زنجان

    بر اساس تاکید اداره کل راه و شهرسازی استان ، برای تمامی پروژه‌ها مراحل تامین زمین ، انتخاب پیمانکار ، انعقاد قرارداد و آماده‌سازی زمین انجام شده و در حال احداث است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان ، عملیات اجرایی ۱۷ هزار و ۴۳۰ واحد نهضت ملی مسکن ، آغاز شد .

    در جریان سفر رستم قاسمی به استان زنجان امروز ۲۷ آبان ، عملیات اجرایی ۱۷ هزار و ۴۳۰ واحد نهضت ملی مسکن در این استان آغاز شد .

    بر اساس اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن شامل کوی زیتون ، کوی ثمین ، پروژه برکت در کوی نصر و پروژه‌های شرق زنجان در قالب دو پروژه در کوی گلشهر و کوی زنگان است .

    کوی زیتون به مساحت ۱۲۲ هکتار و با ظرفیت ۹هزار و ۵۰۰ واحد، کوی ثمین به مساحت ۵/۵ هکتار و با ظرفیت ۵۸۴ واحد ، پروژه برکت در کوی نصر در زمینی به مساحت ۷/۲ هکتار و با ظرفیت ۷۴۴ واحد مسکونی ، پروژه‌های شرق زنجان در قالب دو پروژه در کوی گلشهر با ظرفیت ۵۱۲ واحد و کوی زنگان به مساحت ۸۶ هکتار و با ظرفیت ۵ هزار و ۵۵۵ واحد مسکونی ، است .

    بر اساس تاکید اداره کل راه و شهرسازی استان ، برای تمامی پروژه‌ها مراحل تامین زمین ، انتخاب پیمانکار ، انعقاد قرارداد و آماده‌سازی زمین انجام شده و در حال احداث است .




    مطالب مرتبط

    یکی از پروژه‌های نمونه در استان البرز است که به صورت صنعتی سازی پروژه بزرگی را در دست ساخت دارند . همچنین در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پرینتر سه بعدی مسکن در حال ساخت است و برخی از نمونه‌های مشاور در نهضت ملی مسکن در حال انجام است .

    |

    یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان لرستان ، سه هزار و ۱۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و یک هزار قطعه زمین به متقاضیان ...

    |

    در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

    |

    نظرات کاربران