در حال بارگذاری ...
  • ضرورت تبدیل کیش به الگویی برای هوشمندسازی سایر شهرهای کشور

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی ، گفت : جزیره کیش باید در همه حوزه های فناوری ، فرهنگی ، شهر هوشمند و شفافیت الگوی سایر مناطق پیشرفته کشور باشد .

    سعید محمد در جلسه شورای معاونان سازمان منطقه آزاد کیش ، پیشرفت این جزیره را بر شش محور اساسی استوار دانست و افزود : کیش باید در پیاده سازی الگوهای فرهنگی و اجتماعی ، شهر هوشمند ، نسل سوم خدمات مالی ، بانک های آفشور ، بورس بین الملل و ساماندهی ارز دیجیتال و رمزارزها ، الگوسازی برنامه های گردشگری ، جذب تکنولوژی و فناوری های نوین و شفافیت و عدالت نسبت به سایر مناطق آزاد کشور پیشرو باشد .

    وی در ادامه از همه مدیران این منطقه خواست برای محورهای ابلاغی این جلسه مجموعه برنامه مدون داشته باشند و در جلسه بعدی شورای معاونان طرح های خویش را ارائه داده و دفاع کنند .

    مشاور رییس جمهور ، از ریاست محترم جمهوری که در اولین جلسه شورای عالی مناطق آزاد کشور بر اجرای تمام و کمال ماده ۶۵ قانون احکام دائمی توسعه کشور اهتمام ویژه ای داشتند ، تشکر کرد .

    سعید محمد با اشاره به دیدارهای مردمی و سرزده رئیس جمهور تصریح کرد : آنان که حضور حجت الاسلام رئیسی در بین مردم و سفرهای استانی را تبلیغاتی می دانند ، از سیره امام در خصوص نحوه مواجهه با مردم به دور دانست .

    وی به مدیران مناطق آزاد توصیه کرد از این منش رئیس جمهور در تکریم و گفتگوی چهره به چهره با مردم الگوبرداری کنند .

    دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در پایان از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به دلیل توجه ویژه وی نسبت به برگزاری جلسات ملاقات مردمی ، بازدید از نقاط مختلف جزیره و دیدار چهره به چهره با مردم نیز تشکر کرد .




    نظرات کاربران