در حال بارگذاری ...
  • ارتقا کیفی ساخت و سازها در شهرک‌های صنعتی با همکاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با همکاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، ارتقاء کیفیت ساخت و سازها در شهرک‌های صنعتی سراسر کشور تسهیل و انجام مطالعات و ارائه خدمات فنی و مهندسی مورد نیاز تسریع خواهد شد .

    مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ، محسن اسماعیلی طاهری معاون فنی و نظارت مهندسی و مسعود یوسفی مدیرکل امور قراردادها و بازاریابی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با علی رسولیان مدیرعامل و فتحعلی محمدزاده معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران پیرامون موضوعات مورد علاقه دیدار و گفت‌وگو کردند .

    در این دیدار کیانپور با اشاره به تاریخچه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت : شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در تمامی مراکز استان‌های کشور دارای اداره کل بوده و با بیش از یک هزار و ۲۰۰ شعبه و واحد آزمایشگاه مستقر در سراسر کشور ، آماده ارائه خدمات آزمایشگاهی فنی و مهندسی به کمک نیروهای متخصص فنی و تجهیزات منحصربفرد است که با ارائه خدمات فنی و مهندسی مورد نیاز و انجام مطالعات بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی در خصوص مصالح ساختمانی و پایش حین اجرا، نسبت به ارتقاء کیفیت پروژه‌های عمرانی اقدام می‌کند .

    در این دیدار مصوب شد که تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منعقد شود که با همکاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در تمامی استان‌ها ، کلیه پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازها در شهرک‌های صنعتی ، با هدف استاندارد سازی ، ارتقاء کیفیت ، کاهش هزینه‎ها و همچنین افزایش طول عمر واحدهای تولیدی پایش و خدمات فنی و مهندسی مورد نیاز ارائه شود .




    مطالب مرتبط

    با توجه به اهمیت پروژه و لزوم تسریع در عملیات احداث پروژه ۵ هزار و ۵۰۰ واحدی رباط‌کریم ، این آزمایشگاه برای نخستین‌بار در پروژه‌های عمرانی با استقرار همزمان ۱۶ دستگاه حفاری همزمان کار حفر گمانه‌های ماشینی و دستی را به‌طور شبانه‌روزی در راه تحقق وعده ساخت مسکن توسط دولت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با ثبت ۸ هزار آزمایش فنی و تخصص کنترل کیفیت ، پروژه ۵۸۴ واحدی ثمین نهضت ملی مسکن استان زنجان با حضور وزیر راه و شهرسازی به ...

    |

    آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران با استقرار ۱۶ اکیپ تحقیقاتی در پروژه ، همزمان از ظرفیت‌های آزمایشگاه استان تهران ، اداره کل کاوش‌های صحرایی و همچنین آزمایشگاه ستاد برای ارائه خدمات آزمایشگاهی شامل نمونه‌گیری در جا ، مطالعات مربوط به خاک و ژئوتکنیک ، آزمایش‌های اس ...

    |

    هم‌اکنون در استان تهران ، شرکت آزمایشگاه در بیشتر پروژه‌های مربوط به شهرهای جدید حضور مستقیم دارد و همکاری خوبی را با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران داریم .

    |

    نظرات کاربران