در حال بارگذاری ...
  • ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال محقق می‌شود

    وعده رئیس‌جمهور مبنی بر ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال بر اساس کار کارشناسی دقیقی انجام شده است و بانک مسکن نیز توان لازم را برای محقق کردن این وعده اصلی رئیس‌جمهور دارد . بنابراین امیداورم آرزوی مردم برای خانه‌دار شدن را به واقعیت تبدیل کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن در دیدار با رییس حوزه‌های علمیه کشور گفت : وعده رئیس‌جمهور مبنی بر ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال بر اساس کار کارشناسی دقیقی انجام شده و بانک مسکن نیز توان لازم را برای محقق کردن این وعده دارد .

    محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن و محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر آیت الله اعرافی رئیس حوزه‌های علمیه کشور و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با وی دیدار و ملاقات کردند .

    در این دیدار محمود شایان گزارشی از روند اجرای طرح یک میلیون مسکن در بانک مسکن ارائه کرد .

    مدیرعامل بانک مسکن در این دیدار ، اعلام کرد : وعده رئیس‌جمهور مبنی بر ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال بر اساس کار کارشناسی دقیقی انجام شده است و بانک مسکن نیز توان لازم را برای محقق کردن این وعده اصلی رئیس‌جمهور دارد . بنابراین امیداورم آرزوی مردم برای خانه‌دار شدن را به واقعیت تبدیل کنیم .

    رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار به بیان سیاست‌های مجلس در حوزه مسکن پرداخت .

    در پایان نیز آیت‌الله اعرافی توصیه‌هایی را در حوزه مسکن مطرح کرد و از مسوولان کشور خواست که با همه توان برای رفع مشکلات مردم در حوزه مسکن اقدامات عاجل و لازم را در دستور کار قرار دهند .




    مطالب مرتبط

    خوشبختانه بانک مسکن در استان خوزستان همکاری و تعامل بسیار خوبی را در بحث اجرای طرح های ساخت مسکن و ارائه تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن در استان دارند . در این جلسه همچنین موارد مربوط به رفع مشکل برخی پروژه های مسکن مهر در برخی از شهرستانها مطرح و برای رفع مشکلات تصمیم گیری شد .

    |

    در سال گذشته قرارداد تسهیلات ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳ همت منعقد شد . در سال گذشته همچنین ۱۳۰ هزار و ۳۷ واحد تسهیلات تعمیر مسکن به مبلغ ۱۴ همت توسط بانک مسکن دریافت کردند .

    |

    با توجه به تاکیدات مکرر رییس‌جمهور مبنی بر کاستن دغدغه‌های مردم در تامین ودیعه مسکن ، بانک مسکن با تمام توان و تلاش خود ، نسبت به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره) ، مددجویان سازمان بهزیستی کشور و سایر متقاضیان محترم اقدام کرده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از امضای قرارداد تسهیلات خودمالکی ۱۰۴ هزار و ۶۹ واحد توسط آن بانک از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان ۱۴۰۲ خبر ...

    |

    این تسهیلات در سال‌های گذشته سالانه به ۲۰۰ هزار واحد اختصاص می‌یافت که این رقم در تعداد واحدهای مسکونی نیز به سالانه ۳۵۰ هزار واحد افزایش یافته‌ است .

    |

    نظرات کاربران