در حال بارگذاری ...
  • همایش پیامدهای اجتماعی زلزله در شهرستان بم برگزار می‌شود

    مهلت ارسال مقالات سوم دی ماه است که به برگزیدگان این همایش امتیاز ارتقای پایه برای همه رشته‌ها و پایه‌ها در صلاحیت نظارت و اجرا اعطا می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، همایش پیامدهای اجتماعی زلزله همزمان با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با تلاش‌های معاونت مسکن و ساختمان ۵ و ۶ دی در شهرستان بم استان کرمان برگزار می‌شود .

    محورهای این همایش شامل زلزله و محیط‌زیست ، زلزله و آسیب‌های جسمی و روانی ، زلزله و آسیب‌های اجتماعی زلزله و مقررات ملی ساختمان ، زلزله و بحران هویت ، زلزله و حاشیه‌نشینی ، زلزله و آسیب‌های اقتصادی ، زلزله و نیروی کار ، درس‌های آموخته از زلزله ؛ زلزله و ضرورت مقاوم‌سازی ساختمان‌ها و زلزله و تاب‌آوری اجتماعی است .

    این همایش ۵ و ۶ دی‌ماه در شهرستان بم استان کرمان برگزار می‌شود . مهلت ارسال مقالات سوم دی ماه است که به برگزیدگان این همایش امتیاز ارتقای پایه برای همه رشته‌ها و پایه‌ها در صلاحیت نظارت و اجرا اعطا می‌شود .




    مطالب مرتبط

    در بازنگری این مباحث موضوعاتی که این بار برای ما بسیار حائز اهمیت است توجه به محیط‌زیست و مدیریت انرژی در ساختمان است . این توجه به حدی است که در ویرایش‌های جدید سایر مباحث مقررات ملی و کنترل ساختمان به‌ویژه مباحثی که در حوزه تأسیسات ساختمانی هستند ضرورت مدیریت مصرف انرژی ...

    |

    ساختمان‌ها به ویژه چند طبقه‌ها باید ادواری بررسی شوند و مالکان برای حفظ امنیت ساختمان‌های خود می‌توانند از ظرفیت این مهندسان استفاده کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن به ضرورت ...

    |

    در صورت‌ عدم اصلاح موارد ، تخلف مهندسین مربوطه به شورای انتظامی ساختمان نظام مهندسی ساختمان معرفی می‌شوند و پایان کار برای آن ساختمان‌ها صادر نخواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی از پروژه‌های بازآفرینی بخش مرکزی شهر بازدید کرد .

    |

    نظرات کاربران