در حال بارگذاری ...
  • فراهم شدن امکان ثبت نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در ۶ شهر دیگر استان گلستان

    با رفع مشکل تامین زمین ، امکان ثبت نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های علی آباد کتول ، بندر گز ، جلین ، آزادشهر ، تاتار علیا و فراغی نیز فراهم شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت : ۶ شهر دیگر به لیست شهرهای استان گلستان جهت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن اضافه شد .

    محبوبی اظهار کرد : از روز گذشته شش شهر دیگر در دستور کار ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان قرار گرفت در مرحله اول ۱۰ شهر در برنامه ثبت نام از متقاضیان مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان  قرار گرفته بود .

    محبوبی با اشاره به اینکه در مرحله اول  مشکل تامین زمین در برخی از شهرهای استان وجود داشت افزود : با رفع مشکل تامین زمین ، امکان ثبت نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های  علی آباد کتول ، بندر گز ، جلین ، آزادشهر ، تاتار علیا و فراغی نیز فراهم شده است .

    محبوبی ادامه داد : در مرحله اول که از تاریخ ۲۸ مهر ماه آغاز شده بود متقاضیان اقدام به ثبت نام در  ۱۰ شهر آق قلا ، بندر ترکمن ، گرگان ، گمیش تپه ، مراوه تپه ، مینودشت ، خان ببین ، فاضل آباد ، کردکوی و نوکنده کردند که تا ۱۵ آذر ماه سالجاری بیش از  ۲۹  هزار متقاضی طرح نهضت ملی در شهرهای مذکور ثبت نام کرده اند که بیشترین تعداد با ۱۳ هزار ۱۸۲ نفر به شهر گرگان اختصاص دارد .

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد : متقاضیان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان تا ۳۰ آذرماه مهلت ثبت نام در این طرح را دارند .




    مطالب مرتبط

    مطابق با آخرین آمار ، بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان جرقویه ثبت نام کردند که از این تعداد پس از بررسی و پالایش‌های لازم افزون بر ۱ هزار و ۲۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند .

    |

    ساخت پروژه ۱۴۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن تیران به صورت پیش ساخته در مرحله سفت کاری و طرح ۳۸ واحدی به صورت درجا در مرحله اتمام اسکلت است . از پنج هزار و ۵۶۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر تیران ، بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده اند .

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد .

    |

    برای ساخت مسکن در رودبار جنوب قطعه‌بندی زمین به صورت خانه حیاط دار (ویلایی) در نظر گرفته شده و طبق قرعه کشی که توسط سامانه ثبت انجام میشود قطعات زمین برای هر فرد مشخص می‌شود .

    |

    با پیگیری‌های به عمل آمده تا کنون پروانه ساختمانی افزون بر ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد اخذ شده همچنین با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه دست‌اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در حال حاضر اجرای این طرح در مراحل مختلف اخذ پروانه ، فونداسیون ، اسکلت و سقف ، سفت کاری و نازک کاری ...

    |

    نظرات کاربران