در حال بارگذاری ...
  • فراهم شدن امکان ثبت نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در ۶ شهر دیگر استان گلستان

    با رفع مشکل تامین زمین ، امکان ثبت نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های علی آباد کتول ، بندر گز ، جلین ، آزادشهر ، تاتار علیا و فراغی نیز فراهم شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت : ۶ شهر دیگر به لیست شهرهای استان گلستان جهت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن اضافه شد .

    محبوبی اظهار کرد : از روز گذشته شش شهر دیگر در دستور کار ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان قرار گرفت در مرحله اول ۱۰ شهر در برنامه ثبت نام از متقاضیان مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان  قرار گرفته بود .

    محبوبی با اشاره به اینکه در مرحله اول  مشکل تامین زمین در برخی از شهرهای استان وجود داشت افزود : با رفع مشکل تامین زمین ، امکان ثبت نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های  علی آباد کتول ، بندر گز ، جلین ، آزادشهر ، تاتار علیا و فراغی نیز فراهم شده است .

    محبوبی ادامه داد : در مرحله اول که از تاریخ ۲۸ مهر ماه آغاز شده بود متقاضیان اقدام به ثبت نام در  ۱۰ شهر آق قلا ، بندر ترکمن ، گرگان ، گمیش تپه ، مراوه تپه ، مینودشت ، خان ببین ، فاضل آباد ، کردکوی و نوکنده کردند که تا ۱۵ آذر ماه سالجاری بیش از  ۲۹  هزار متقاضی طرح نهضت ملی در شهرهای مذکور ثبت نام کرده اند که بیشترین تعداد با ۱۳ هزار ۱۸۲ نفر به شهر گرگان اختصاص دارد .

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد : متقاضیان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان تا ۳۰ آذرماه مهلت ثبت نام در این طرح را دارند .




    مطالب مرتبط

    با تلاش‌های بعمل آمده ۳۰ هکتار زمین در یک مکان مناسب مشخص شده است و مراحل نهایی تایید برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را طی می کند که در این رابطه جلسات کمیته کارشناسی و چندین جلسه شورای مسکن شهرستان برگزار شده است .

    |

    در روستای طغرود قم نیز ۲۰۰ هکتار جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دارشدن افراد بومی منطقه در اختیار راه و شهرسازی استان قرار گرفته است . ۲۸۴ هکتار نیز در شهر جعفریه برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن استان قم اختصاص یافت .

    |

    در نشست‌های امسال که به صورت فصلی برگزار می‌شود ، استان‌های کشور به ۵ منطقه تقسیم شده‌اند که در مرحله اول از مدیران ۷ استان منطقه یک کشور دعوت شده که برای هم‌فکری و هم‌افزایی در خصوص تأمین زمین و سایر موضوعات مربوط به حوزه املاک و حقوقی در سازمان ملی زمین و مسکن حضور یابند .

    |

    امسال علاوه بر تامین زمین با حداکثر ظرفیت ، وظیفه آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز با حداکثر توان به پیش می‌بریم .

    |

    شهر نجف آباد ، با حدود ۲۷۵ هزار نفر جمعیت ، در ۳۹ کیلومتری اصفهان قرار دارد .

    |

    نظرات کاربران