در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت ۸۷ درصدی فاز دوم توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س)

    فاز دوم این طرح با ۲۲ هزار و صد مترمربع زیربنا صحن و شبستان مجموعه را شامل می‌شود که پیشرفت فیزیکی آن به ۸۷ درصد رسیده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت ۸۷ درصدی فازم دوم طرح توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س) خبر داد .

    علی نبیان با بیان اینکه طرح توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) در سه قسمت اجرا می‌شود ، گفت : فاز نخست این طرح با ۱۱ هزار وصد مترمربع زیربنا دارای کتابخانه بزرگی بود که تکمیل و تحویل داده شد .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی افزود : فاز دوم این طرح با ۲۲ هزار و صد مترمربع زیربنا صحن و شبستان مجموعه را شامل می‌شود که پیشرفت فیزیکی آن به ۸۷ درصد رسیده است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : تکمیل فاز دوم طرح توسعه حرم حضرت معصومه(س) به ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد .

    نبیان به وضع فاز سوم طرح توسعه حرم حضرت معصومه(س) نیز اشاره کرد و گفت : در این قسمت که هنوز آغاز نشده است باید چهار هزار و ۷۰۰ مترمربع تملک صورت گیرد .




    مطالب مرتبط

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    مطالعات احداث ۳ بیمارستان شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی شهرستان بهارستان در استان تهران ، بیمارستان آموزشی جایگزین بهارلو در استان تهران با ۳۳۰ تخت ، بیمارستان روانپزشکی رازی تهران با ۵۴۹ تخت انجام شده است و به زودی کلنگ احداث این بیمارستان‌ها به زمین زده می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در استان لرستان ...

    |

    برای بیمارستان­‌های واقع در مناطق با لرزه‌خیزی بسیار بالا ، استفاده از روش‌های فوق پاسخگوی موثر جهت سطح عملکرد بهره‌­برداری بی­‌وقفه نبوده و لازم است از جداسازی سازه و زیرسازه استفاده شود .

    |

    نظرات کاربران