در حال بارگذاری ...
  • انتصاب سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس

    از سرپرست جدید و هیئت مدیره محترم شرکت عمران پردیس درخواست دارم که ضمن توکل به خداوند متعال با همدلی و نگاه دقیق کارشناسی به مسائل به گونه‌ای حرکت کنند پردیس را از دریای پرتلاطم فعلی به ساحلی آرام رسانده و سپس با قوت برای رسیدگی به مسائل فنی اقدام کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید طی حکمی پیمان پیرفرشی را به سمت سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس منصوب کرد .

    علیرضا جعفری در جلسه انتصاب پیمان پیرفرشی به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس ضمن تاکید بر اهمیت و حساسیت شرایط پردیس در میان سایر شهرهای جدید کشور بیان کرد : همه می‌دانیم که امروز چه انتظاراتی از پردیس وجود دارد ؛ تلاش داریم که با وجود تمامی مشکلات و سختی‌های پیش‌رو با تدبیر مناسب و حفظ شان افراد بتوانیم زمینه عبور از این مسیر دشوار را ضمن توجه به همه ابعاد به دور از تصمیمات احساسی به سمت حل مسائل فراهم کرده و مشکل جدیدی را به وجود نیاوریم .

    جعفری افزود : وظیفه من در گام اول صیانت و در مرحله بعد به همراه مجموعه ستاد ، پشتیبانی از شما برای موفقیت در امور جاری است؛ من باید آرامشی به ارمغان بیاورم که شما ضمن جسارت مدیریتی خود، در محیطی مناسب و آرام تماما به فکر حل مشکلات پیچیده و انباشته شده باشید .

    جعفری با اشاره به سختی مسئولیت محول شده به سرپرست جدید شرکت عمران پردیس گفت : از سرپرست جدید و هیئت مدیره محترم شرکت عمران پردیس درخواست دارم که ضمن توکل به خداوند متعال با همدلی و نگاه دقیق کارشناسی به مسائل به گونه‌ای حرکت کنند پردیس را از دریای پرتلاطم فعلی به ساحلی آرام رسانده و سپس با قوت برای رسیدگی به مسائل فنی اقدام کنند .

    سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید براینکه شرط اثبات حسن نیت مجموعه ما برای حل مسائل و مشکلات ، اخذ تصمیمات دقیق کارشناسی مبتنی بر روشی سلامت محور خواهد بود گفت : برای من مهم امانتی است که امروز به دستان شما داده و باید پاسخگوی آن باشم . همان طور که همه می دانیم اهمیت شهر جدید پردیس بسیار زیاد است و امروز شما به عنوان پرچم دار شرکت عمران در حرکت تخصصی به سمت ساخت یک شهر هستید ، امیدواریم که ضمن حفظ آبروی مجموعه ، الگوی توسعه ای خوبی نیز برای سایر شهرها باشید .

    این مقام مسئول در پایان با بیان این نکته که سرمایه تجربه مسئله کمی نبوده و باید برای مجموعه حفظ شود گفت : باید به گونه ای عمل کنیم که در نهایت شرمنده اقشار گوناگون مردم متدین ، نخبه و فرهیخته ساکن در شهر نشده و همواره در راستای اعتبار بخشی به مجموعه پیش رویم؛ از شما می خواهم که با رویکردی مبتنی بر تفکر جهادی ، انقلابی و بسیجی وار اقدام کرده و در ادامه برای رضای حضرت حق و احقاق حق مردم با نگاهی پر صلابت برای حل مسائل و طرح های توسعه ای شهر جدید گام بردارید .

    پیرفرشی نیز در ادامه جلسه با بیان اینکه در حال حاضر برنامه های کوتاه مدتی برای پروژه های اولویت دار پردیس تا پایان سال طرح ریزی شده است گفت : برنامه های بلند مدت و همچنین برنامه اجرایی شرکت برای سال ۱۴۰۱ نیز تنظیم شده و ارائه خواهد شد که اولویت تمامی آن ها تکمیل و رفع نواقص و مشکلات مردم در پروژه های موجود خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

    |

    پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سومین جلسه ستاد مدیریت شهرک سازی کشور طی سال جاری در محل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید برگزار شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در سال گذشته از حدود ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر ، ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد ...

    |

    شهرهای هوشمند بر اساس استفاده از فناوری‌های نوین مانند اینترنت اشیا ، هوش مصنوعی و داده‌های کلان طراحی می‌شوند . این شهرها دارای سیستم‌های مدیریت هوشمند برای کنترل حمل‌ونقل ، انرژی ، آب و پسماند هستند . همچنین ، خدمات شهری در این شهرها به صورت دیجیتال ارائه می‌شود و ...

    |

    نظرات کاربران