در حال بارگذاری ...
  • اعلام نتایج پنجمین دوره انتخابات نظام کاردانی ساختمان استان قم

    در سازمان نظام کاردانی ساختمان استان قم تعداد ٣٥٦ نفر کاردان دارای عضویت معتبر (اعم از دارای پروانه اشتغال بکار و بدون پروانه) هستند و طبق شیوه نامه برگزاری انتخابات در این دوره ، تعداد ۷ نفر به عنوان عضو اصلی و ٥ نفر عضو علی البدل (عمران ، معماری ، نقشه برداری ، برق و مکانیک) هیات مدیره و همچنین ۱ نفر بعنوان بازرس و ۱ نفر نیز به عنوان علی البدل بازرس انتخاب شدند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس هیات نظارت پنجمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان در خصوص این انتخابات گفت : این انتخابات در ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۴ دی ماه برگزار شد و با یک ساعت تمدید در ساعت ۱۷ به پایان رسید .

    صبوری مدیر کل راه و شهرسازی استان قم گفت : با برگزاری پنجمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان که به صورت تمام الکترونیک برگزار شد ، شاهد ثبت ١١٦رای و مشارکت ٣٢ درصدی اعضا بودیم که این دوره از انتخابات ، دارای بیشترین مشارکت نسبت به دوره های پیشین انتخابات این سازمان در استان بوده است .

    صبوری خاطرنشان کرد : در سازمان نظام کاردانی ساختمان استان قم تعداد ٣٥٦ نفر کاردان دارای عضویت معتبر (اعم از دارای پروانه اشتغال بکار و بدون پروانه) هستند و طبق شیوه نامه برگزاری انتخابات در این دوره ، تعداد ۷ نفر به عنوان عضو اصلی و ٥ نفر عضو علی البدل (عمران ، معماری ، نقشه برداری ، برق و مکانیک) هیات مدیره و همچنین ۱ نفر بعنوان بازرس و ۱ نفر نیز به عنوان علی البدل بازرس انتخاب شدند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطرنشان ساخت : در دو رشته ترافیک و شهرسازی به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضاء در رشته های یاد شده ، نماینده ای در هیات مدیره معرفی نشد و برای تکمیل سقف ٧ نفره هیات مدیره نفرات جایگزین از گروه مرتبط و دارای بالاترین آراء در گروه انتخاب شدند .

    گفتنی است منتخبین پس از تایید دستگاه نظارت بر انتخابات کشور مستقر در محل وزارت متبوع و متعاقبا صدور اعتبارنامه ها به مدت سه سال بعنوان هیات مدیره و بازرس سازمان استان انجام وظیفه خواهند کرد .




    مطالب مرتبط

    سایت ۱۷ هکتاری ۹۰ درصد ، سایت ۲۲ و ۲۷ هکتاری ۷۰ درصد ، سایت ۵۶۰ هکتاری ۳۵ درصد و سایت‌های یک طبقه حیاط دار پرنیان و قنوات حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند .

    |

    در سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان ۳۰ قطعه زمین با کاربری آموزشی برای ساخت مدرسه جانمایی و لکه گذاری شده است . مطابق با فراز اول ماده ۱۰۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ، زمین ها باید به قیمت تمام شده و منطقه ای در اختیار آموزش و پرورش و نوسازی مدارس قرار گیرد .

    |

    متقاضی بعد از دریافت پیامک ، مطابق محتوای پیامک که تاریخ و جزئیات اطلاع رسانی شده است ، ابتدا به دفاتر پیشخوان و سپس به دفاتر اسناد رسمی مراجعه می‌کند و در مرحله آخر، قرارداد واگذاری زمین را دریافت می‌کند .

    |

    متقاضیان سایت ۲۷ هکتاری روبروی دانشگاه آزاد که شامل فاز ۱ و ۲ می‌شوند آورده مرحله نهم را واریز خواهند کرد و واریزی آن‌ها ۳۶۰ میلیون تومان خواهد شد . 

    |

    طرح ساماندهی و احیای باغ مزار قبرستان نو واقع در بلوار امیرکبیر (جاده اراک) از سال گذشته در دستور کار شهرداری و سازمان بهسازی شهری قم قرار گرفت که برای تملک مغازه‌ها و واحدهای تجاری محدوده این قبرستان ، از ظرفیت اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان بهره گیری شد .

    |

    نظرات کاربران