در حال بارگذاری ...
  • تأکید بر شناسایی و بررسی مشکلات توسعه شهری در قرارگاه خدمت

    شرکت عمران طی جلساتی که با تمام ادارات و انبوه سازان ، سازندگان و سرمایه گذاران و همچنین کارشناسان برگزار می کند ؛ موضوعات مختلف را به عنوان مشکلات پیش رو احصا و طی جلسه ای با امام جمعه و فرمانده سپاه پرند و همچنین فرماندار رباط کریم موارد را بررسی و با ذکر اولویت و زمان بندی لیست بندی کرده و همراه با پیشنهاد‌های خلاقانه و ایده پردازی برای ما ارسال می کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید وهیئت همراه از پروژه های عمرانی شهر جدید پرند بازدید کردند .

    علیرضا جعفری در سفری یکروزه به شهر جدید پرند ضمن ادای احترام به شهدای گمنام از پروژه های عمرانی این شهر جدید اعم از مترو ، پروژه های اقدام ملی ، مشارکتی و مساکن مهر بازدید کرده و طی گفتگویی با پیمانکاران و مدیران زیرمجموعه شرکت عمران شهر جدید پرند از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل موجود قرار گرفت .

    جعفری در این جلسه هماهنگی بین مجموعه شرکت عمران و بخش خصوصی (پیمانکاران) را مهمترین نکته در پیشبرد پروژه ها و تحقق عمران و آبادانی شهر دانست و گفت : هرچه سریعتر مشکلات و موانع موجود در مسیر تولید مسکن و به دنبال آن حوزه زیرساخت و سرانه های خدماتی شناسایی و با هماهنگی متولی امر رفع شود .

    وی با تأکید براینکه ایجاد زیست مطلوب و ساخت شهر ایرانی – اسلامی عدالت محور هدف اصلی ما در این دوره خواهد بود گفت : ما صرفا به دنبال مسکن سازی نبوده و خواهان شهرسازی هستیم ، راهی که ارائه روش و ایده های جدید و همچنین بازنگری در طرح ها لازمه تحقق آن خواهد بود .

    جعفری در ادامه سخنان خود از ایجاد قرارگاه خدمت خبر داد و گفت : شرکت عمران طی جلساتی که با تمام ادارات و انبوه سازان ، سازندگان و سرمایه گذاران و همچنین کارشناسان برگزار می کند ؛ موضوعات مختلف را به عنوان مشکلات پیش رو احصا و طی جلسه ای با امام جمعه و فرمانده سپاه پرند و همچنین فرماندار رباط کریم موارد را بررسی و با ذکر اولویت و زمان بندی لیست بندی کرده و همراه با پیشنهاد‌های خلاقانه و ایده پردازی برای ما ارسال می کند . ما نیز در مجموعه ستاد هرگونه اقدام لازم برای رفع موانع را اعم از اخذ مجوز ، مصوبه ، پیگیری و امضای تفاهم نامه را با وزارتخانه هماهنگ کرده و این مسیر را تسهیل خواهیم کرد .

    سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در جلسه ای با حضور امام جمعه ، شهردار و فرماندار شهر جدید پرند نیز با اشاره به ظرفیت های بالای پرند در توانایی رفع مشکلات موجود بیان کرد : ما در این راه تنها به مدیریتی هم افزا و یکپارچه نیاز داریم . ما باید با بهره مندی از ظرفیت های منطقه ای با مشارکت مردم به رفع نواقص بپردازیم . با توجه وجود نیروی انسانی بالا در این شهر جدید کمیته اشتغال و کارآفرینی هر چه سریعتر فعال و ضمن شناسایی افراد از سوی بخش خصوصی به کار گرفته شوند .

    جعفری در ادامه بازدیدها با حضور در پروژه متروی این شهر جدید خطاب به مجموعه اجرایی پروژه گفت : تلاش داریم ضمن هماهنگ سازی تمامی بخش های مربوطه تا پیش از پایان سال منابع لازم برای اتمام پروژه تعیین و موانع پیش رو رفع شود تا هرچه سریعتر شاهد بهره برداری آن و رفاه و آسایش شهروندان محترم پرند باشیم .




    مطالب مرتبط

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    امکان بهره‌مندی اپراتورها و شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت از طریق فیبر نوری میسر می‌شود و شهروندان از اینترنت پرسرعت و باکیفیت برخوردار خواهند شد .

    |

    مصوبه احداث پروژه متروی تهران - پرند مربوط به ۱۳۸۹ است و کارهای اجرایی و مقدماتی آن در بخش زیرساختی از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و تا ۱۳۹۲ ادامه یافت . از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ به بعد کار ، عملا تعطیل شد و پروژه در سال ۱۴۰۰ با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد تحویل دولت سیزدهم شد .

    |

    تسریع و تسهیل در حمل و نقل شهرهای جدید ضرورتی اجتناب‌ناپذیر در سیاستگذاری‌ شهرهای جدید است که در این بین، تکمیل خطوط قطارهای حومه ای در شهرهای جدید با هدف ارتباط با کلانشهرها و سایر شهرها در برنامه است .

    |

    در حال حاضر ۸۰ پروژه هوشمندسازی از ابتدای سال ۱۴۰۲ در شهرهای جدید آغاز شده که تا کنون نیمی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند ، ادامه این مسیر با قدرت بیشتر و به پایان رساندن آن‌ها یکی از اولویت‌های ما در سال جاری خواهد بود .

    |

    نظرات کاربران