در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن جنوب استان کرمان

    با توجه به قانون جهش تولید مسکن نباید محدودیتی در تامین زمین برای متقاضیان ایجاد شود و در مراحل بعدی نیز تامین زمین باید از اراضی بلا استفاده نهادها، الحاق به حریم و ایجاد شهرک جدید در اولویت بندی پروژه‌ها قرار گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در جلسه شورای مسکن استان کرمان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت طرح نهضت ملی مسکن ، گفت : تاکنون بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند .

    محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در جلسه شورای مسکن استان که با حضور استاندار کرمان و مسئولان مرتبط با حوزه مسکن برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از طرح نهضت ملی مسکن گفت: تاکنون در جنوب کرمان بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند و با بررسی های انجام شده این تعداد روز به روز در حال افزایش است .

    وی اظهار داشت : در این جلسه مواردی همچون وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ها ، وضعیت ثبت نام شدگان طرح نهضت ملی مسکن و مشکلات بانکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

    استاندار کرمان در این جلسه بیان کرد : با توجه به قانون جهش تولید مسکن نباید محدودیتی در تامین زمین برای متقاضیان ایجاد شود و در مراحل بعدی نیز تامین زمین باید از اراضی بلا استفاده نهادها، الحاق به حریم  و ایجاد شهرک جدید در اولویت بندی پروژه‌ها قرار گیرد .




    مطالب مرتبط

    در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن اتفاقات خوبی توسط مجموعه وزارت راه و شهرسازی رخ داده است . اما با توجه به آنکه حدود ۱۸ ماه تا پایان دولت باقی مانده است باید با برنامه‌ریزی روزانه تلاش کنیم تکلیفی که قانونگذار بر عهده ما نهاده است را در زمان مقرر اجرایی کنیم و به اتمام برسانیم .

    |

    ۱۳۸ پروژه به ارزش ۹ هزار و ۱۱۹ میلیارد تومان در زمینه پروژه‌های زیربنایی و روبنایی و احداث واحدهای مسکونی (۱۱ هزار و ۳۵۴ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و مسکن مهر) در شهرهای جدید ، ۹۵ پروژه در زمینه احداث فضاهای آموزشی ، درمانی ، فرهنگی ، ورزشی در بافت‌های فرسوده به ارزش ۹۹۸ ...

    |

    با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور ، قرار است بخشی از طرح‌های فاقد متقاضی مسکن مهر را پس از حل موضوعات حقوقی و قضائی به نهضت ملی تبدیل کنیم .

    |

    طرح نهضت ملی مسکن در گالیکش در ۳۰ قطعه و ۱۲۰ واحد مسکونی به صورت گروه ساخت احداث می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در حاشیه بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن با مثبت ارزیابی کردن وضعیت مسکن ملی در جنوب ...

    |

    نظرات کاربران