در حال بارگذاری ...
  • مقاوم سازی ۵۴ درصد از مجموع مسکن‌های روستایی استان مرکزی

    سهمیه مقاومت سازی مسکن روستایی در سال جاری سه هزار و ۷۴۵ واحد است و بخش عمده‌ای از این واحدها به بانک‌های عامل معرفی شدند و ۵۵۰ واحد نیز تکمیل و پایان کار را دریافت کرده‌اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رضافرح مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در شورای مسکن استان گفت : ساخت هفت‌ هزار و ۴۲۵ واحد مسکونی در طرح جهش ملی تولید مسکن در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و روستاها در این اداره کل هدف گذاری شده که تمام ظرفیت برای ساخت و بهره‌برداری از این طرح بکار گرفته می‌شود .

    رضافرح اظهار کرد : از این تعداد ، یک‌هزار و ۴۴۶ واحد به بانک معرفی شده‌اند ، یک‌هزار و ۲۳۵ واحد عقد قرارداد ، یک‌هزار و ۳۴۶ واحد پروانه ساخت دریافت کرده‌اند ، یک‌هزار و ۶۲۸ واحد در مرحله پی‌کنی ، یک‌هزار و ۲۴۴ واحد در مرحله اجرای فونداسیون ، ۵۹۶ واحد در مرحله اسکلت ، ۴۴۶ واحد در مرحله سقف ، ۱۰۳ واحد سفت‌کاری و ۳۶ واحد نیز پایان کار را دریافت کرده اند .

    وی ادامه داد : مجموع مسکن‌های روستایی استان مرکزی ۱۰۴ هزار واحد است که ۵۵ هزار واحد معادل ۵۴ درصد مجموع این واحدهای مسکونی با اعطای ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات از سوی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مقاوم سازی شده است .

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد : سهمیه مقاومت سازی مسکن روستایی در سال جاری سه هزار و ۷۴۵ واحد است و بخش عمده‌ای از این واحدها به بانک‌های عامل معرفی شدند و ۵۵۰ واحد نیز تکمیل و پایان کار را دریافت کرده‌اند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شورای مسکن شهرستان زبرخان با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان زبرخان ، بخشدار مرکزی ، روسای ادارات راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن ...

    |

    با توجه به آنکه سهمیه ۳۵۰ میلیون تومانی سال ۱۴۰۲ به ازای هر واحد و معرفی به بانک‌های عامل تا خردادماه امسال به اتمام می‌رسد ، پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن تا ۴۰۰ میلیون تومان را آماده کرده‌ایم که به دولت ارائه خواهد شد .

    |

    از ۴۹۱ هزار و ۴۸۵ واحدی که در دست اجراست به تعداد ۲۴۹ هزار و ۳۰۳ واحد روستایی ، ۲۱۰ هزار و ۹۷۷ واحد شهری و مابقی در سایر پروژه‌ها در دست اجراست که در مراحل پیشرفت فیزیکی مختلفی قرار دارند .

    |

    بر اساس آخرین آمار ، سال گذشته ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره برداری رسید که انتظار داریم امسال این آمار روند افزایشی داشته و به ۵۰ هزار واحد برسد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت : استان تهران شامل ۵٣٠ روستا است که تمام روستاهای تهران طرح هادی دارند و سال گذشته ۶٢ طرح ...

    |

    نظرات کاربران