در حال بارگذاری ...
  • سال ۱۴۱۰ جشن نوسازی تمام واحدهای مسکونی روستایی کشور گرفته می‌شود

    به تازگی مصوبه ۲۰۰ میلیون تومانی نوسازی روستایی مصوب شده و اتفاقات خوبی در این زمینه خواهد افتاد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه  سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در کشور ساخته می‌شود ، گفت : همچنین نوسازی سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی در اولویت است تا در سال ۱۴۱۰ جشن نوسازی تمام واحدهای مسکونی روستایی کشور گرفته شود .

    اکبر نیکزاد در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان ، با اشاره به اینکه بنیاد مسکن یکی از نهادهای خدمتگزار مردم و عصای دست نظام جمهوری اسلامی است ، افزود : این نهاد انقلابی یک ریال بار مالی جاری به دوش دولت ندارد و از طرفی کارهای سنگینی را عهده‌دار است .

    وی با بیان اینکه این ارگان خدمات فراوانی در حوادثی مانند سیل و زلزله انجام داده و با تمام امکانات به فراخور حادثه در منطقه حضور پیدا می‌کند ، تصریح کرد : این نهاد انقلابی متعلق به همه مردم ایران است و عملکرد بنیاد مسکن استان همدان طی سال‌های گذشته بسیار خوب بوده است . 

    نیکزاد با اشاره به اینکه بنیاد مسکن همچنین در نوسازی‌ها نقش اساسی داشته است ، مطرح کرد : به تازگی مصوبه ۲۰۰ میلیون تومانی نوسازی روستایی مصوب شده و اتفاقات خوبی در این زمینه خواهد افتاد .

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه قطار احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور راه افتاده و باید به راهش ادامه دهد ، عنوان کرد : رئیس جمهور نیز در این زمینه عزمش را جزم کرده است و سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی نیز باید مصوبات دولت را عملی کنند .

    وی با اشاره به طرح نهضت ملی و جهش تولید مسکن در دولت سیزدهم بیان کرد : در قالب اجرای این طرح بنیاد مسکن سالانه برای شهرهایی با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی خواهد ساخت .




    مطالب مرتبط

    با توجه به حمایت دولت از مسکن روستایی تعداد واحدهایی که سالانه در روستاها احداث می‌شوند از ۲۰۰ هزار واحد به ۳۵۰ هزار واحد افزایش یافته است . همچنین میزان تسهیلات مسکن روستایی نیز از ۲۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است .

    |

    با توجه به آنکه سهمیه ۳۵۰ میلیون تومانی سال ۱۴۰۲ به ازای هر واحد و معرفی به بانک‌های عامل تا خردادماه امسال به اتمام می‌رسد ، پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن تا ۴۰۰ میلیون تومان را آماده کرده‌ایم که به دولت ارائه خواهد شد .

    |

    از ۴۹۱ هزار و ۴۸۵ واحدی که در دست اجراست به تعداد ۲۴۹ هزار و ۳۰۳ واحد روستایی ، ۲۱۰ هزار و ۹۷۷ واحد شهری و مابقی در سایر پروژه‌ها در دست اجراست که در مراحل پیشرفت فیزیکی مختلفی قرار دارند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت : استان تهران شامل ۵٣٠ روستا است که تمام روستاهای تهران طرح هادی دارند و سال گذشته ۶٢ طرح ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

    |

    نظرات کاربران