در حال بارگذاری ...
  • آزادسازی پنچ هکتار از اراضی شاطر محمد دماوند به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال

    طی هفته گذسته ۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی پلاک شاطر محمد دماوند در راستای اجرای دستور قضایی آزاد شد، لازم به ذکر است که پلاک شاطرمحمد از مرغوب‌ترین پلاک‌ها در شرق استان تلقی می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره راه و شهرسازی دماوند از آزادسازی اراضی شاطر محمد دماوند در اجرای احکام قضایی به میزان پنج هکتار خبر داد .

    احمد همتی ضمن اعلام این خبر گفت : ارزش اراضی آزاد شده ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که رفع تصرف ها با اخذ احکام قضایی و طی تعامل صورت گرفته با دادستانی و تلاش شبانه روزی همکاران اداره حقوقی و یگان حفاظت اراضی اداره کل صورت گرفته است که امیدواریم این روند هر روز بهینه تر و نهادینه تر شود .

    وی گفت : طی هفته گذسته ۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی پلاک شاطر محمد دماوند در راستای اجرای دستور قضایی آزاد شد، لازم به ذکر است که پلاک شاطرمحمد از مرغوب‌ترین پلاک‌ها در شرق استان تلقی می‌شود .

    رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند گفت : اراضی و مناطق دماوند معمولا در تیررس زمین ‌خواران قرار دارد ، این در حالی است که بیش  از ۸۰ درصد اراضی دماوند ، ملی و موات است ولی متاسفانه به طور دائم هدف دست اندازی انفال عمومی قرار می‌گیرد .

    همتی در پایان گفت : ضمن برخورد مستمر یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با موارد زمین‌خواری ، در این زمینه شهروندان هم می‌توانند از طریق تلفن ۱۶۵۶ ارتباط مستقیم با کارشناسان یگان حفاظت اراضی برقرار کنند و در جلوگیری از وقوع هرگونه تعرض به اراضی ملی با پلیس پیشگیری سازمان ملی زمین و مسکن همکاری و همیاری داشته باشند .




    مطالب مرتبط

    بر اساس ارزیابی بعمل آمده از سوی سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های کشور در قیاس با برنامه اجرایی ابلاغی سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های "مدیریت زمین"، "مدیریت ساخت" و "مدیریت منابع "، این اداره‌کل در حوزه مدیریت زمین موفق به کسب رتبه برتر شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس راه و شهرسازی شهرستان دماوند از رفع تصرف سه هکتار از اراضی ملی در پلاک‌های گلاهک و کریتون خبر داد .

    |

    دولت سیزدهم برای رفع نیاز مسکن تمامی اقشار کشور برنامه دارد اما برخی از اقشار جامعه به دلایلی مورد توجه مضاعف دولت هستند و کارگران شریف هم از جمله این گروه هستند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در راستای اجرای تفاهمنامه میان اداره کل راه و شهرسازی استان فارس و شرکت فولاد نی‌ریز ، آئین تحویل زمین برای تامین مسکن ...

    |

    در طرح نهضت ملی مسکن بالغ بر ۶ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۴۰۰ نفر متقاضی وجود دارد که یک میلیون و ۷۳۶ هزار و ۱۴۹ نفر تأیید نهایی شده اند . از ابتدای دولت سیزدهم بالغ بر ۴۱ هزار و ۴۰۹ هکتار زمین شهری برای طرح نهضت ملی مسکن با واحد پذیری یک میلیون و ۸۳۷ هزار و ۳۱ واحد ، تامین شده است .

    |

    نظرات کاربران