در حال بارگذاری ...
  • بررسی مسائل و مشکلات حوزه زمین و مسکن در استان خراسان رضوی و جنوبی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن برای بررسی و رفع مسائل و مشکلات موجود در حوزه زمین و مسکن به استان‌های خراسان رضوی و خراسان‌جنوبی سفر کرد .

    علیرضا فخاری در شهر مشهد و در بازدید از کارخانه خانه سازی شهر مشهد بر فعال سازی  و احیای این کارخانه تاکید کرد و گفت : کارخانه‌های خانه‌سازی در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن می‌توانند نقش مثبت و فعالی در پیشبرد اهداف نهضت ملی تولید مسکن ایفا کنند .

    معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در سفر به استان خراسان‌جنوبی از مراحل آماده‌سازی اراضی ۴۵۰ هکتاری زعفرانیه شهر بیرجند بازدید کرد و در جریان این بازدید تصمیمات لازم جهت بهره‌برداری مناسب از این اراضی اتخاذ شد .

    وی همچنین در نشستی در اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان‌جنوبی با مدیران و کارشناسان این استان دیدار کرد و در این دیدار مسائل موجود در استان مورد بررسی قرار گرفت .

    گفتنی است در این سفر فردین شاکری و ارسلان مالکی اعضای هیات‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن ، مدیرعامل این سازمان را همراهی کردند .




    مطالب مرتبط

    امسال علاوه بر تامین زمین با حداکثر ظرفیت ، وظیفه آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز با حداکثر توان به پیش می‌بریم .

    |

    بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد سایر دستگاه‌ها شده است که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آنها خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می شود .

    |

    نظرات کاربران