در حال بارگذاری ...
  • دعوت از انبوه سازان ، سازندگان حرفه ای و تعاونی های استان تهران برای برخورداری از تسهیلات خود مالکی

    داشتن پروانه ساختمانی و سند مالکیت جهت دریافت وام ضروری است و متقاضیان می بایست به سامانه سمن به آدرس saman.mrud.ir مراجعه نمایند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اعطاء تسهیلات خودمالکی ۴۵۰ میلیون تومانی در تهران و ۳۰۰ میلیون تومانی در ۴۸ شهر استان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    خلیل محبت خواه تسهیلات خود مالک را از مهم ترین امتیازات و برنامه های ویژه دولت سیزدهم در طرح نهضت ملی مسکن برشمرد و گفت : انبوه سازان و سازندگان بخش خصوصی می توانند این تسهیلات را با نرخ سود ۵ درصد و با بازپرداخت ۲۰ ساله دریافت کنند و برای هر واحد ساخته شده این تسهیلات به صاحبان فرم جیم سبز تعلق گرفته و علاوه بر آن سازندگان می توانند خودشان نسبت به انتخاب اشخاص خریدار اقدام نمایند .

    محبت خواه همچنین افزود : داشتن پروانه ساختمانی و سند مالکیت جهت دریافت وام ضروری است و متقاضیان می بایست به سامانه سمن به آدرس saman.mrud.ir مراجعه نمایند .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با تاکید بر اینکه درروستاهای استان نیز میزان ۲۵۰ میلیون تومان وام به متقاضیان تعلق می گیرد گفت : سازندگان پس از بارگذاری مدارک (سامانه ثمن) بانک عامل را انتخاب کرده و به شعب معرفی می شوند .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران پرداخت این تسهیلات را بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه ها و طی چهار مرحله (فونداسیون : ۱۰ درصد) ، (اسکلت و سقف : ۴۰ درصد) ، (سفت کاری : ۲۵ درصد) و مرحله پایانی (نازک کاری : ۲۵ درصد) عنوان کرد .

    وی در پایان استقبال از طرح تسهیلات خود مالکی را در استان تهران بسیارخوب ارزیابی کرد و گفت : هنوز سرمایه های در گردش زیادی هست که می تواند جذب ساخت و ساز و ایجاد اشتغال در حوزه مسکن استان تهران شود .




    مطالب مرتبط

    از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

    |

    حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

    |

    تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

    |

    حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

    |

    پس از اتمام عملیات انشعابات آب ، برق و گاز توسط وزارت نیرو ، محوطه سازی ظرف یک ماه آتی تکمیل و متقاضیان امکان اسکان خواهند داشت .

    |

    نظرات کاربران