در حال بارگذاری ...
  • تصویب طرح تفصیلی اراضی ۴۴۵ هکتاری الحاقی به شهر جدید پرند برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه کمیسیون ماده پنج صبح امروز (سه شنبه) با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و سایر اعضا در محل استانداری برگزار شد .

    علی محمد فریادرس معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص این جلسه گفت : در ابتدای جلسه طرح تفصیلی اراضی ۴۴۵ هکتاری الحاقی به محدوده شهر پرند جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن بررسی شد .

    وی با اشاره طرح پرونده هایی از ده شهر استان تهران افزود : پرونده های موردی از شهرهای قرچک ، باقرشهر ، شهریار ، دماوند ، فیروزکوه ، پاکدشت ، باغستان ، بومهن ، ملارد و اندیشه نیز در جلسه مذکور مطرح و بررسی شد.




    مطالب مرتبط

    حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

    |

    برای تعداد ۱۹ طرح تفصیلی شامل شهرهای اژیه ، تودشک ، محمدآباد ، ورزنه ، کمشچه ، بویین میاندشت ، عسگران ، وزوان ، چرمهین ، خالدآباد ، نیک آباد ، طالخونچه ، نصرآباد ، دیزیچه ، خمینی شهر ، گز ، محمدآباد ، قهدریجان و گلپایگان ، مرحله اول آن ها تهیه شده و قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ است ...

    |

    جایگاه کمیسیون ماده پنج در استان کاملاً مشخص است لذا هر تصمیمی که در این کمیسیون گرفته می‌شود تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای کامل آن هستند .

    |

    مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

    |

    متاسفانه در شش ماهه اول امسال بسیاری از افراد ناآگاه به دام زمین خواران افتاده اند و بدون آگاهی نسبت به احداث آلونک ، بنا ، دیوار کشی و فنس کشی در اراضی ملی اقدام کرده اند و متحمل خسارات زیادی شده اند .

    |

    نظرات کاربران