در حال بارگذاری ...
  • ایجاد الگوی ایرانی - اسلامی در دروازه شهر جدید بهارستان

    امیدواریم با شتاب بیشتری اتفاقات خوبی برای ارتقای کیفیت فضای شهری و خدمات شهری در این شهر جدید فراهم شود . تلاش شود تا با ایجاد فضای شهری با الگوی ایرانی – اسلامی هویت ۱۰۰ سال از جنس شیخ بهایی‌ها در شهر ایجاد شود وتحقق آن با همدلی بین مدیران ایجاد می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید از شهر جدید بهارستان و پروژه‌های عمرانی آن شهر بازدید کرد .

    علیرضا جعفری به مناسبت دهه فجر با حضور در گلزار شهدای گمنام بهارستان با آرمان‌های شهدای عظیم الشان تجدید میثاق کرد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با حضور در دفتر امام‌جمعه بهارستان در دیدار با حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین تاج زاد امام جمعه این شهر به بررسی مسائل فرهنگی ، اجتماهی و مذهبی شهر پرداختند .

    جعفری  همچنین از پروژه‌های مترو ، مسکن مهر و سایر پروژه‌های عمرانی بهارستان بازدید کرد .

    در این بازدید پروژه آب‌رسانی به اراضی غرب بهارستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت . جمعیت تحت پوشش این طرح حدود ۳۰ هزار نفر را شامل خواهد شد. در این پروژه برای اجرای ۳۷۰۰ متر شبکه آب و ۵۷۰۰ متر شبکه فاضلاب جمعا ۳۰۰ میلیارد ریال توسط شرکت عمران بهارستان هزینه شده است .

    سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در جریان این بازدید فضای شهر جدید بهارستان را فضایی مطلوب برشمرد و گفت : سرزندگی و نشاط ایجاد شده در شهروندان این شهر جدید نوید دهنده فضایی مطلوب است که امروز شاهد آن بودم .

    جعفری ظرفیت این شهر را در حوزه سرانه های خدمات عمرانی و فرهنگی مطلوب ارزیابی کرد و افزود : با همدلی و همکاری مدیران شهری می‌توان الگوی ایرانی – اسلامی را در دروازه این شهر ایجاد کرد تا بتواند به عنوان الگویی نمونه در بین شهرهای جدید کشور در این شهر جدید شناخته شود .

    وی همچنین بر پیاده‌سازی الگوی ایرانی – اسلامی در شهر بهارستان تاکید کرد و گفت : هنوز برای رسیدن به وضعیت مطلوب و آرمان‌های پیش‌رو فاصله هست و با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تجربیات مدیریت شهری می‌توان به سمت شرایط مطلوب‌تر حرکت کرد .

    این مقام مسئول افزود : امیدواریم با شتاب بیشتری اتفاقات خوبی برای ارتقای کیفیت فضای شهری و خدمات شهری در این شهر جدید فراهم شود . تلاش شود تا با ایجاد فضای شهری با الگوی ایرانی – اسلامی هویت ۱۰۰ سال از جنس شیخ بهایی‌ها در شهر ایجاد شود وتحقق آن با همدلی بین مدیران ایجاد می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان بازدید کرد ...

    |

    در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سومین جلسه ستاد مدیریت شهرک سازی کشور طی سال جاری در محل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید برگزار شد .

    |

    پس از اخذ پروانه ساختمانی ، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان تعیین تکلیف و احداث واحدهای ساختمانی آغاز می شود . سهم آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اختصاص به موقع تسهیلات ، پشتوانه تسریع در اجرای پروژه است .

    |

    شهرهای هوشمند بر اساس استفاده از فناوری‌های نوین مانند اینترنت اشیا ، هوش مصنوعی و داده‌های کلان طراحی می‌شوند . این شهرها دارای سیستم‌های مدیریت هوشمند برای کنترل حمل‌ونقل ، انرژی ، آب و پسماند هستند . همچنین ، خدمات شهری در این شهرها به صورت دیجیتال ارائه می‌شود و ...

    |

    نظرات کاربران