در حال بارگذاری ...
  • بیش از ۱۱ هزار متقاضی واجد شرایط مشارکت در نهضت ملی مسکن استان هرمزگان

    سهمیه استان هرمزگان در طرح نهضت ملی مسکن برای ۴ سال اجرای آن ۴۹ هزار و ۹۵۰ واحد مسکونی تعیین شده است که بر این اساس ۲۹۸ هکتار زمین از منابع طبیعی تملک شده است و امور اداری آن وارد فاز اجرایی شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت : ۱۱ هزار و ۲۹۷ هرمزگانی واجد شرایط مشارکت در نهضت ملی مسکن هستند .

    آرش رضایی با ارائه گزارشی از کم و کیف ثبت‌نام شهروندان در استان برای طرح نهضت ملی مسکن ، گفت : تا این لحظه در حدود ۷۰ هزار نفر برای مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند . از این تعداد و پس از پالایش کلی افراد ثبت‌نام شده با توجه به شروط مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن ، تاکنون ۱۱ هزار و ۲۹۷ نفر حائز شرایط تشخیص داده شده‌اند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان افزود : سهمیه استان هرمزگان در طرح نهضت ملی مسکن برای ۴ سال اجرای آن ۴۹ هزار و ۹۵۰ واحد مسکونی تعیین شده است که بر این اساس ۲۹۸ هکتار زمین از منابع طبیعی تملک شده است و امور اداری آن وارد فاز اجرایی شده است .

    به گفته این مقام مسئول ، حاجی‌آباد ، میناب ، جاسک ، خمیر ، بستک ، پُل و کنگ ، از جمله مناطقی هستند که برای کلید زدن پروژه نهضت ملی مسکن ، تعیین زمین در مناطق پیرامونیِ آنها انجام شده است و با طی شدن روال کارها در کمیسیون ماده ۵ و مشخص شدن نوع و شرایط پالت‌های مسکونی از سوی متقاضیان، کار ساخت و ساز آغاز خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    با توجه به تأکید استاندار بر عمل کردن دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود طبق نشست‌های پیشین ، در هفت روز آینده باید تکلیف ۵۱ روستای بلاتکلیف در شهرستان‌های میناب ، بندرعباس ، بندر خمیر ، سیریک و رودان برای تأمین زمین مشخص شود .

    |

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

    |

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    تمام طرح‌های مسکن مهر این شهرستان تعیین تکلیف شده و میان دستگاه‌های مختلف برای گره گشایی از طرح‌های باقی مانده مسکن شوش تقسیم کار شده است .

    |

    نظرات کاربران