در حال بارگذاری ...
  • بازنویسی و تدوین ۱۳ عنوان استاندارد ملی جدید توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

    شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بر آن است در راستای ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی در سطح کشور و همکاری با سازمان برنامه و بودجه در تدوین و بازنگری نشریات این سازمان نیز مشارکت فعال داشته باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، در راستای پاسخگویی به نیازهای فنی کشور ، همگام با اهداف کلان وزارت راه و شهرسازی و دولت سیزدهم در به کارگیری استانداردهای فنی به روز در پروژه‌های عمرانی کشور ، ۱۳ عنوان استاندارد ملی جدید را بازنویسی و تدوین کرد .

    الهام زمانی‌فر ، مدیرکل دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، گفت : این شرکت در راستای توسعه پایدار و انجام وظایف قانونی خود از یک سو و قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد از سوی دیگر ، با مشارکت آگاهانه ذی‌نفعان ، کارشناسان و صاحب نظران مراکز علمی و پژوهشی ، تولیدی و اقتصادی در مجموع تاکنون موفق به تدوین و بازنویسی ۱۰۰ عنوان استاندارد ملی در زمینه‌های قیر و آسفالت ، سیمان و بتن ، مکانیک خاک و سنگ شده است که در طی ماه‌های اخیر در سال ۱۴۰۰ ، اقدام به بازنویسی و تدوین ۱۳ عنوان استاندارد ملی جدید در کشور کرده است .

    زمانی‌فر ادامه داد : این شرکت در تدوین استاندارد ملی ایران در حوزه قیر و آسفالت به عنوان مرجع مورد اطمینان سازمان ملی استاندارد ایران از اعتبار ویژه‌ای در کشور برخوردار است و با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان ملی استاندارد ایران می‌کوشد در راستای توسعه پایدار گام‌های موثری بردارد .

    مدیرکل دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک عنوان کرد : شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بر آن است در راستای ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی در سطح کشور و همکاری با سازمان برنامه و بودجه در تدوین و بازنگری نشریات این سازمان نیز مشارکت فعال داشته باشد .

    ۱۳ عنوان استاندارد جدید تدوین و بازنویسی شده به شرح زیر است :

     

     

     

     

     




    مطالب مرتبط

    امسال ۳ نوع آزمایش جدید در بخش شیمی و دو نوع آزمایش جدید در بخش مقاومت مصالح برای ارائه خدمات مطلوب به کارفرمایان ، مهندسین مشاور و پیمانکاران راه‌اندازی خواهد شد .

    |

    مدیریت انرژی و صرفه جویی و بهینه مصرف کردن انرژی امروزه به یکی از چالش‌های مهم در دنیا تبدیل شده و کشور ما هم از این قضیه مستثنی نیست و توصیه می‌شود که الگوی مناسب مصرف انرژی را در سراسر کشور رعایت کنیم .

    |

    طی برنامه‌ریزی امسال ۴۰ درصد خدمات را به حوزه وزارت راه و شهرسازی ، ۲۰ درصد به دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ۴۰ درصد دیگر را باید به بخش خصوصی ارائه کرده‌ایم تا بتوانیم در ارتقا کیفی پروژه عمرانی در سراسر کشور نقش‌آفرین باشیم .

    |

    نظرات کاربران