در حال بارگذاری ...

ضرورت افزایش سهم مسکن در تسهیلات بانکی

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد در همایش اقتصاد مقاومتی ، مسکن ؛ پیشران تولید گفت : طبق قانون و اقتصاد ، باید سهم تسهیلات بخش مسکن در تسهیلات بانکی به بیش از ۵ درصد افزایش یابد اما باید روش‌های متنوعی هم برای تامین مالی در حوزه ساخت مسکن در پیش گرفت و معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی این روش‌ها را در نظر گرفته است .

 

 

 

 
 
 
 




مطالب مرتبط

در حال حاضر میزان اراضی در حال آماده‌سازی برای طرح‌های مسکن بیش از ۳۷ هزار هکتار زمین معادل بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد است که تأمین این میزان زمین در سازمان ملی زمین و مسکن بی‌سابقه بوده است .

|

در سال گذشته برای تحقق اهداف و افزایش توانمندی مسئولان و همکاران مدیریت‌ها و شعب ، اختیاراتی را به آنها تفویض کردیم و برآنیم تا در سال جدید نیز با تداوم این رویکرد ، اختیارات بیشتری را در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و انجام ...

|

مقرر شد تا به منظور رعایت اصول شهرسازی و قوانین و ضوابط موجود نسبت به اختصاص ۳۰ درصد از ملک موردنظر به کاربری مسکونی و ۷۰ درصد باقیمانده ملک به کاربری فضای سبز و خدمات هفتگانه اقدام شود و در اختیار مدیریت شهری قرار گیرد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سه مدل ساخت مسکن در خراسان رضوی ، یزد و کرمانشاه به عنوان ایده‌‎های نوآورانه در نشست پایش عملکرد استان ها در طرح نهضت ملی ...

|

در قالب پویش مهدوی ۷۰ هزار قطعه زمین با اعتبار ۷۰ همت در سراسر کشور واگذار شده است که عدد کمی نیست و از افرادی که در قانون جوانی جمعیت زمین دریافت کردند ، خدمات نظام مهندسی را با ۵۰ درصد تخفیف دریافت می‌کنند .

|

نظرات کاربران