در حال بارگذاری ...
  • پرداخت ۳۴۲۴ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان حائز شرایط در استان مازندران

    مبلغ پرداختی به این تعداد ۸۸۱ میلیارد ریال و در فاز دوم ثبت نام ، سال ۱۴۰۰ تعداد ۵۰۲۱۳ نفر حائز شرایط و مبلغ ۲۵۱۲ میلیارد ریال وام ودیعه مسکن دریافت کردند . همچنین ۹۱۳۸ نفر هم توسط سامانه ثبت نامی و یا بانک‌ها رد درخواست شده‌اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان مازندران ، از پرداخت ۳۴۲۴ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به ۱۶۰۴۷ متقاضی حائز شرایط در استان مازندران خبر داد .

    سید عباس رهگشای به روند ثبت نام در استان مازندران برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اشاره کرد و گفت : تعداد ۷۱۱۴۷  نفر در استان مازندران برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند .

    وی با بیان اینکه در فاز اول ثبت نام ، سال ۱۳۹۹ تعداد ۲۰۹۳۴ نفر حائز شرایط در استان مازندران موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند ، اظهار داشت : مبلغ پرداختی به این تعداد ۸۸۱ میلیارد ریال و در فاز دوم ثبت نام ، سال ۱۴۰۰ تعداد ۵۰۲۱۳ نفر حائز شرایط و مبلغ ۲۵۱۲ میلیارد ریال وام ودیعه مسکن دریافت کردند . همچنین ۹۱۳۸ نفر هم توسط سامانه ثبت نامی و یا بانک‌ها رد درخواست شده‌اند .

    رهگشای تاکید کرد : ۳۰۹۰۵ متقاضی نیز در مرحله انتظار دریافت استعلام ، تعیین شعبه و تشکیل پرونده می‌باشند که با تامین اعتبار مورد نیاز و همکاری بیشتر بانک‌ها، متقاضیانی که برای ودیعه مسکن در این استان ثبت نام کرده‌اند پرداخت می‌شود .

    وی با بیان اینکه فعلاً ثبت نام جدید نداریم ، بیان داشت : وزارت راه و شهرسازی پیگیر تامین اعتبار جهت پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۱ است.

    رهگشای متذکر شد : متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار و دارای فرم «ج» سبز بوده و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری بوده و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی بعد از مورخ ۱۳۹۹.۷.۱ باشد .




    مطالب مرتبط

    موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    بانک های عامل تاکنون تسهیلات ودیعه مسکن ۴۹۸ هزار و ۸۶۴ متقاضی را پرداخت کرده‌اند و روند پرداخت تسهیلات رشد یافته است .

    |

    بانک های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با اولویت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند .

    |

    نظرات کاربران