در حال بارگذاری ...
  • آغاز ساخت ۱۵ واحد مسکونی در شهرستان اشکذر

    امیدواریم که در سال ۱۴۱۰ جشن پایان مقاوم سازی مسکن روستاییان را در کشور برگزار کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ساخت ۱۵ واحد مسکونی با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مسوولان در اشکذر آغاز شد .

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در این مراسم  گفت : ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان آغاز شده است .

    علیرضا نادریان به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستاییان اشاره کرد و افزود : اکنون  ۵۵ درصد از واحدهای مسکونی روستاهای استان مقاوم سازی شده است .

    وی تعداد واحدهای مسکونی روستایی در استان را ۴۶ هزار واحد بیان و خاطرنشان کرد : مقاوم سازی مابقی واحدهای مسکونی در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد .

    نادریان از افزایش تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی خبر داد و گفت : امیدواریم که در سال ۱۴۱۰ جشن پایان مقاوم سازی مسکن روستاییان را در کشور برگزار کنیم .

    واحدهای یاد شده با زیربنای چهار هزار و ۱۳۲ متر مربع در ۲ طبقه و با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان ساخته می شود .

    از سال ۸۴ تاکنون ۲۳ هزار و ۷۳۱ واحد مسکن روستایی در استان یزد مقاوم سازی شده است .




    مطالب مرتبط

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران