در حال بارگذاری ...
  • اعطای ۸۸ هزار فقره تسهیلات وام ودیعه مسکن در استان تهران طی دو سال اخیر

    هنوز تقاضاهای متعددی در بانک ها منتظر باز شدن مجدد این تسهیلات هستند که امیدواریم شرایط در این خصوص توسط بانکهای عامل فراهم شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اعطای تسهیلات وام ودیعه مسکن در تهران و ۴۸ شهر دیگر این استان به میزان ۸۸ هزار فقره خبر داد .

    خلیل محبت خواه در این خصوص گفت : پس از کارسازی های وزارت راه و شهرسازی طی دو سال اخیر و تلاش همکاران در معاونت مسکن و ساختمان اداره کل از میان ۶۰۰ هزار نفر متقاضی تسهیلات وام ودیعه حدود ۸۸ هزار نفرموفق به دریافت وام شدند ، این در حالی است که تعداد کثیری از متقاضیان واجد شرایط تبوده یا مشکلات دیگری در مسیر دریافت تسهیلات داشتند .

    وی تصمیم دولت سیزدهم در ارائه تسهیلات وام ودیعه را سیاستگذاری کمک به اجاره نشینان خواند و گفت : هنوز تقاضاهای متعددی در بانک ها منتظر باز شدن مجدد این تسهیلات هستند که امیدواریم شرایط در این خصوص توسط بانکهای عامل فراهم شود .

    محبت خواه میزان بالای هزینه اجاره در سبد خانوارهای تهرانی را علت پی گیریهای حوزه مسکن وزارت متبوع جهت برقراری مجدد این تسهیلات خواند و گفت : مطمئنا اگر مجددا این تسهیلات ادامه پیدا کند جمع کثیری از تهرانی ها از آن استقبال می کنند .




    مطالب مرتبط

    ادعای پرداخت هزینه یکسان برای واحدهای ۵۵ متری با واحدهای ۹۰ متری کذب است چرا که متقاضی هزینه واحد خود را مطابق با متراژ درخواستی پرداخت کرده است و اکنون هزینه درخواستی بنا بر فضای مشترک مشاعات ، پارکینگ واحدها و انباری‌های (۷۵ مترمربع) تعیین متقاضیان اعلام شده است .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن ، شرکت بازآفرینی شهری ایران ، شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در بخش مسکن ضمن ارایه برنامه‌های پیشنهادی خود، تمامی منابع مالی مورد نیاز ، زیرساخت‌ها و دیگر موارد را به طور شفاف پیش‌بینی کنند تا کار با سرعت پیش برود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

    |

    مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

    |

    متاسفانه در شش ماهه اول امسال بسیاری از افراد ناآگاه به دام زمین خواران افتاده اند و بدون آگاهی نسبت به احداث آلونک ، بنا ، دیوار کشی و فنس کشی در اراضی ملی اقدام کرده اند و متحمل خسارات زیادی شده اند .

    |

    نظرات کاربران