در حال بارگذاری ...
  • مذاکره با وزارت تعاون برای تعیین‌ تکلیف ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در تعهد تعاونی‌ها

    ۱۰ هزار واحد از ۴۰ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر تعیین تکلیف شده و ۳۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه ۳۰ هزار واحد مسکن مهر باقی‌مانده شهرهای جدید در تعهد تعاونی‌هاست از مذاکره با وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای تعیین تکلیف واحدهای باقی‌مانده خبر داد .

    علیرضا جعفری روند اتمام واحدهای باقیمانده مسکن مهر شهرهای جدید را اعلام کرد .

    سرپرست شرکت عمران شهرهای با اشاره به اینکه یکی از تعهدات باقی‌مانده از سنوات گذشته شهرهای جدید در حوزه مسکن مهر است ، گفت : حدود ۴۰ هزار واحد هنوز به متقاضیان تحویل نشده بود که در ایام دهه فجر امسال ۲ هزار واحد در پردیس تحویل متقاضیان شد و هم‌اکنون نیز آمادگی داریم تا حدود ۸ هزار واحد را تحویل متقاضیان بدهیم .

    جعفری ادامه داد : ۱۰ هزار واحد از ۴۰ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر تعیین تکلیف شده و ۳۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده است .

    وی اظهار امیدواری کرد تا در ادامه مسیر در هماهنگی با پیمانکاران این پروژه به زودی به اتمام برسد .

    سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید بخش عمده واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر را واحدهای در تعهد تعاونی‌ها برشمرد و توضیح داد : به تازگی مذاکراتی با معاونت تعاون وزارت تعاون ، کار و رفاه‌ اجتماعی برای تعیین‌تکلیف تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای جدید انجام شد که امیدواریم مساله واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در تعهد تعاونی‌ها حل و به نتیجه برسد . 




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است ، تسریع یابد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    نظرات کاربران