در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام ۳۶۵۶۸ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن استان ایلام

    برای متقاضیان نهضت ملی مسکن که در سامانه ثمن(saman.mrud.ir) برای شهرستان های ایوان ، هلیلان ، دهلران ، مهران ، آبدانان ، لومار ، ارکواز ملکشاهی و دره شهر ثبت نام نموده اند ، اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در نظر دارد درراستای قانون نهضت ملی مسکن در شهرستان های مذکور نسبت به واگذاری زمین درقالب گروههای حداقل ۴ نفره به واجدین شرایط اقدام نماید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت : پایش متقاضیان نهضت ملی مسکن استان ایلام در حال انجام است .

    عبدالله بهادری در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت : تا کنون در استان ایلام ۳۶۵۶۸ مورد ثبت نام برای مسکن به ثبت رسیده است ، از این تعداد ۹۵۳۶ مورد حائز شرایط اولیه و ۴۱۱۶ مورد نیز تأیید نهایی شده است که از اشخاص تأیید شده نیز ۱۷۹۲ نفر اقدام به واریز سهم آورده بالای ۴۰ میلیون تومانی کرده‌اند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان شرط تخصیص زمین و پروژه به متقاضیان واجد شرایط را واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومانی آورده اولیه عنوان کرد و افزود : متقاضیان جدید نیز می توانند تا پایان سال جاری با مراجعه به سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir  نسبت به ثبت نام اقدام نماید .

    عبدالله بهادری خاطرنشان کرد : برای متقاضیان نهضت ملی مسکن که در سامانه ثمن(saman.mrud.ir) برای شهرستان های ایوان ، هلیلان ، دهلران ، مهران ، آبدانان ، لومار ، ارکواز ملکشاهی و دره شهر ثبت نام نموده اند ، اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در نظر دارد درراستای قانون نهضت ملی مسکن در شهرستان های مذکور نسبت به واگذاری زمین درقالب گروههای حداقل ۴ نفره به واجدین شرایط اقدام نماید . لذا کسانی که در این شهرستانها واجد شرایط شناخته شده اند جهت تعیین تکلیف ثبت نام خود با مراجعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مورد تقاضا و واریز وجه اولیه ۴۰ میلیون تومانی جهت واگذاری زمین و اختصاص پروژه اقدام نمایند در غیر این صورت بعد تاریخ مذکور ثبت نام آنان از سامانه رد درخواست شده واسامی آنان حذف می شود .

    وی در مورد شهر ایلام و سایر شهرهایی که محدودیت زمین وجود دارد گفت : برای این شهرها زمین به کارگزاری های مختلف از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و ... جهت احداث مسکن واگذار و برای اشخاصی که سهم اولیه آورده خود را واریز نمایند واحد ساختمانی تخصیص پیدا خواهد کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

    |

    مردم ایلام می‌توانند از مشوق‌های طرح بافت‌های فرسوده استفاده کنند و برای تغییر بافت شهری و همچنین بهره‌مندی از مسکن ایمن و تسهیلات مربوطه اقدام کنند .

    |

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

    |

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    نظرات کاربران