در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف از اراضی دولتی شهرستان سبزوار به ارزش ۴ میلیارد ریال

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سبزوار از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی این شهرستان به ارزش ریالی  ۴ میلیارد ریال خبر داد .

    علی اصغر استیری گفت : در طی گشت زنی های یگان حفاظت اراضی ملی شهرستان سبزوار مشاهده شد که در اراضی دولتی واقع در شهرستان سبزوار – انتهای کوچه خیرآبادی ، متصرف در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع به ارزش ریالی هر مترمربع ۴۰ میلیون ریال که جمعاً به مبلغ ۴ میلیارد ریال ارزش گذاری شده ؛ اقدام به جمع آوری مصالح و احداث دیوار در اراضی دولتی نموده است . که با همکاری نیروی انتظامی شهرستان سریعاًخلع ید و مستحدثات آزادسازی و به بیت المال برگردانده شد .  

    وی در پایان اظهار داشت : شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .




    مطالب مرتبط

    این اسناد شامل ۶۰ برگ اسناد تفکیکی در سایت ۶۷ هکتاری شهرستان در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و همچنین ۴۲ برگ سند تفکیکی در شهرک الوند بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره امور حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : با اقدامات قضایی این اداره کل و دفاعیات مستدل و ...

    |

    در حال حاضر در راستای انجام عملیات ثبتی و اخذ سند ، تعداد ۱۰ هزار و ۲۴۵ فقره سند دیگر با کارگزار بخش خصوصی ثبت تحدید حدود و تهیه نقشه‌ های شمیم قرارداد منعقد شده که پیش بینی می شود تا پایان آذر ماه سال جاری اسناد مذکور نیز صادر شوند .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی واقع در شهرستان رامشیر اعلام کنند .

    |

    گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

    |

    نظرات کاربران