در حال بارگذاری ...
  • آغاز به کار قرارگاه رسانه ای نهضت ملی مسکن

    اقدامات زیادی در بخش‌های مختلف نهضت ملی مسکن از ثبت نام تا ساخت و ساز و تحویل آن صورت می‌گیرد که نیاز است مردم بدون واسطه و به طور متمرکز از طریق یک مرجع رسمی اخبار مربوط به این طرح را که جزو یکی از پر دغدغه ترین برنامه های دولت است ، دریافت کنند از این رو لزوم راه اندازی قرارگاهی برای این طرح بزرگ احساس شد که با اقدامات صورت گرفته امروز این طرح آغاز به کار کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با اعلام سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ، در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های حوزه مسکن ، قرارگاه رسانه ای نهضت ملی مسکن آغاز به کار کرد .

    امین کیانی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های حوزه مسکن که در بانک مسکن برگزار شد ، هدف از آغاز به کار قرارگاه رسانه ای نهضت ملی مسکن پاسخگویی منسجم ، اطلاع رسانی شفاف و ارائه عملکرد‌ها به صورت مستمر ذکر کرد .

    سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با اعلام خبر آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای طرح نهضت ملی مسکن گفت : اقدامات زیادی در بخش‌های مختلف نهضت ملی مسکن از ثبت نام تا ساخت و ساز و تحویل آن صورت می‌گیرد که نیاز است مردم بدون واسطه و به طور متمرکز از طریق یک مرجع رسمی اخبار مربوط به این طرح را که جزو یکی از پر دغدغه ترین برنامه های دولت است ، دریافت کنند از این رو لزوم راه اندازی قرارگاهی برای این طرح بزرگ احساس شد که با اقدامات صورت گرفته امروز این طرح آغاز به کار کرد .

    وی درباره اهداف قرارگاه رسانه‌ای طرح نهضت ملی مسکن افزود : با اجرای طرح نهضت ملی مسکن و استقبال مردم نیاز به اطلاع رسانی صحیح در این حوزه بسیار احساس می شود. با توجه به نیاز و دغدغه مردم و پراکندگی برخی اخبار که از سوی مراجع غیر رسمی در این حوزه به آن دامن زده می‌شود زین پس مردم می‌توانند از یک مرجع رسمی این خبر را دریافت کرده و درباره صحت وچند و چون آن دغدغه نداشته باشند .

    کیانی خاطرنشان کرد : یکی از اهداف اصلی این طرح پاسخگویی به سئوالات مردم بوده که می‌تواند در اجرای طرح نهضت ملی مسکن که به دلیل گستردگی و همچنین پیگیری مردم اخبار آن بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد ، کمک شایان توجهی در این زمینه باشد. مردم نیز می‌توانند نقطه نظرات و سئوالات خود را از این مرجع رسمی جویا شده و پاسخی مناسب و موثق دریافت کنند . اولویت نخست وزارت راه وشهرسازی واگذاری زمین به مردم برای ساخت واحد مسکونی با توجه به آمایش سرزمینی است .

    سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی در نشست شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی بخش مسکن وزارت راه و شهرسازی که در محل ساختمان مرکزی بانک مسکن برگزار شد با اشاره به اینکه بانک مسکن در حوزه مسکن همواره پیشگام بوده است ، گفت : امروز مسوولیت سختی بر دوش ما قرار دارد و اجرای مهم‌ترین شعار دولت یعنی مدیریت ساخت یک میلیون واحد مسکن در سال برعهده ماست .

    وی ضمن اشاره به وضعیت مسکن مهر و تعهد دولت سیزدهم در اتمام و واگذاری مسکن‌های مهر باقی مانده ، تصریح کرد : تامین زمین برای ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال کار بزرگی است. که با تدبیر وزیر راه و شهرسازی ، ایجاد بانک متمرکز زمین برای ثبت زمین های موجود و ثبت واگذاری آنها برای نخستین بار تشکیل شد .

    سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی با اشاره به لزوم تامین زمین ، تسهیلات و ساخت مسکن بیان کرد : خوشبختانه طی شش ماه توانستیم سازوکار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نهضت ملی مسکن را ایجاد کرده‌ایم .

    وی ادامه داد : در سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۳۶۰ هزار میلیارد بین بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات تقسیم شد که از سال آینده قرار است ۲۰ درصد به این مقدار افزوده شود . با توجه به جلوگیری از توسعه کلانشهرها، ایجاد شهرهای جدید و شهرک های مسکونی در کنار شهرک های صنعتی با توجه به آمایش سرزمینی و مراکز اشتغال در دستور کار گرفته است .

    نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های حوزه مسکن وزارت راه و شهرسازی امروز با حضور و سخنرانی شایان مدیر عامل بانک مسکن در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از امضای قرارداد تسهیلات خودمالکی ۱۰۴ هزار و ۶۹ واحد توسط آن بانک از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان ۱۴۰۲ خبر ...

    |

    در سال گذشته برای تحقق اهداف و افزایش توانمندی مسئولان و همکاران مدیریت‌ها و شعب ، اختیاراتی را به آنها تفویض کردیم و برآنیم تا در سال جدید نیز با تداوم این رویکرد ، اختیارات بیشتری را در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و انجام ...

    |

    از ۴۴ هزار واحدی که توسط بانک مسکن در بافت‌های فرسوده تسهیلات دریافت کردند ۲۰ هزار واحد متعلق به دولت سیزدهم بوده است و مابقی نیز از سال ۱۳۹۸ تا ابتدای دولت سیزدهم پرداخت شد .

    |

    ارایه این وام به بخش حمل و نقل یک فرصت عالی برای سرمایه در گردش بخش خصوصی محسوب می‌شود . مدت زمان این قرارداد ۳ ساله است و بانک مسکن باید بتواند در مدت سه سال اصل و سود حاصل از توافق را به صندوق توسعه ملی بازگرداند . همچنین ، بانک مسکن از طریق ارایه تسهیلات به بخش خصوصی می‌تواند ...

    |

    بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشرو است . با توجه به اینکه نهضت ملی مسکن آبادانی را در کشور ایجاد می‌کند تصمیم گرفته شده است تا این سپرده گذاری و تسهیلات ۲ میلیارد دلاری به طرح های حمل و نقلی اختصاص یابد و مابه التفاوت سود برای حمایت از اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن هزینه ...

    |

    نظرات کاربران