در حال بارگذاری ...
  • مشارکت ۶۰۰ هزار نفر از شهروندان استان تهران در طرح نهضت ملی مسکن

    پالایش متقاضیان در تهران ادامه دارد و ۴۰۰ هزار نفر در انتظار پالایش هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام اینکه نام نویسی در طرح نهضت ملی مسکن تا ۲۹ اسفند ادامه دارد از مشارکت قریب به ۶۰۰ هزار نفر در طرح مذکور خبر داد .

    خلیل محبت خواه گفت : براساس تازه ترین آمار قریب به ۶۰۰ هزار نفر در سامانه www.saman.mrud.ir  ثبت نام کرده اند.

    وی با یادآوری اینکه هنوز ثبت نام برای مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن ادامه دارد ، گفت : ۱۲۴ هزار نفر متقاضی مرد مجرد در این طرح ثبت نام داشته اند .

    محبت خواه با دعوت از مالکان برای استفاده از تسهیلات نهضت ملی مسکن برای نوسازی و ساخت تصریح کرد : ۱۱۷ هزار نفر نیز متقاضی استفاده از تسهیلات کم بهره بانکی در طرح مذکور هستند که در تهران ۴۵۰ میلیون تومان به ازای هر واحد ساخته شده است که به افراد فرم ج سبز تعلق می گیرد و در شهرهای استان این میزان ۳۰۰ میلیون تومان گزارش شده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ۶۸۱۰ نفر را واجد شرایط اولیه در طرح مذکور از میان ۲۰۰ هزار نفر متقاضی پالایش شده تاکنون عنوان کرد و افزود : پالایش متقاضیان در تهران ادامه دارد و ۴۰۰ هزار نفر در انتظار پالایش هستند .

    محبت خواه در پایان تصریح کرد : متقاضیانی که مدارکشان را کامل بارگذاری نکرده اند و یا ثبت نام غلط داشته اند تا ۲۹ اسفندماه فرمت دارند تا نسبت به انجام ثبت نام صحیح اقدام نمایند .




    مطالب مرتبط

    از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

    |

    حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

    |

    واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی گزارش منتشر شده ای با عنوان "فاجعه در مسکن ملی اسلامشهر" در یکی از خبرگزاری‌ها مورخ ۳ مهرماه ۱۴۰۳ ، اداره کل راه ...

    |

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    نظرات کاربران