در حال بارگذاری ...
  • توافق با بنیاد مستضعفان در جهت تحقق طرح نهضت ملی مسکن استان تهران

    توافق با بنیاد مستضعفان با هدف خانه دار شدن اقشار محروم و مستضعف شهرهای ورامین و پیشوا انجام خواهد شد که مقرر گردید بخشی در قالب توافق با شهرداری ها و استفاده از تسهیلات قانون جهش تولید مسکن و قسمت دیگر در قالب تفاهم نامه ذیل تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی با بنیاد مستضعفان در استان تهران عملیاتی خواهد شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از جلسه و بازدید میدانی به همراه رئیس بنیاد مستضعفان کشور در ورامین و پیشوا در جهت تحقق نهضت ملی مسکن خبر داد .

    خلیل محبت خواه در این خصوص گفت : با هدف الحاق ۹۲ هکتار از دو پلاک اراضی پیشنهادی بنیاد مستضعفان در شهرهای ورامین و پیشوا به طرح نهضت ملی مسکن با حضور سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و محسن منصوری استاندار تهران موارد و موضوعات طی روز جاری مورد بررسی و بازدید اولیه میدانی قرار گرفت .

    وی تصریح کرد : توافق با بنیاد مستضعفان با هدف خانه دار شدن اقشار محروم و مستضعف شهرهای ورامین و پیشوا انجام خواهد شد که مقرر گردید بخشی در قالب توافق با شهرداری ها و استفاده از تسهیلات قانون جهش تولید مسکن و قسمت دیگر در قالب تفاهم نامه ذیل تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی با بنیاد مستضعفان در استان تهران عملیاتی خواهد شود .

    محبت خواه یاد آور شد : بررسی های اولیه امروز در راستای این توافق نامه انجام شد و مقرر گردید در اولین جلسه کمیسون ماده ۵ و کارگروه امور زیر بنایی در سال ۱۴۰۱ وضعیت این اراضی مورد بررسی و تدقیق قرار بگیرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از توافق این سازمان با بنیاد مستضعفان جمهوری اسلامی برای اختصاص ۷۹ هکتار زمین برای ...

    |

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

    |

    با توجه به نبود زمین دولتی و قرار گرفتن اراضی ملی در خط کمربندی شمال شهرداران ، در حال رایزنی‌ها برای تأمین زمین ویژه باقیمانده متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن در شهرداران هستیم .

    |

    از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

    |

    نظرات کاربران