در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۱۸۰ میلیارد تومان از اراضی دولت در محدوده روستای سیاهکلاهان در شمال شهر کرج

    این تصرف شامل ایجاد راه بند و فنس کشی بوده که ماموران یگان حفاظت از اراضی با حضور در محل و آزادسازی مسیر ، نسبت به رفع تصرف اراضی مذکور اقدام کردند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان البرز گفت :‌ ۷۲ هزار متر مربع از اراضی دولت در محدوده روستای سیاهکلاهان در شمال شهر کرج به ارزش تقریبی ۱۸۰ میلیارد تومان رفع تصرف شد .

    سرهنگ امیر خزایی با بیان اینکه ۷۲ هزار متر مربع از اراضی دولت در محدوده روستای سیاهکلاهان در شمال شهر کرج به ارزش تقریبی ۱۸۰ میلیارد تومان رفع تصرف شد ، گفت : در راستای مبارزه با زمین خواری و حراست از اراضی ملی با حضور به موقع و اقدامات لازم یگان حفاظت این رفع تصرف صورت گرفت .

    وی افزود : این تصرف شامل ایجاد راه بند و فنس کشی بوده که ماموران یگان حفاظت از اراضی با حضور در محل و آزادسازی مسیر ، نسبت به رفع تصرف اراضی مذکور اقدام کردند .

    شایان ذکر است شماره تماس ۱۶۵۶ یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز آماده دریافت گزارشات مردمی در راستای مبارزه با زمین خواری است .




    مطالب مرتبط

    یگان حفاظت راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضان به اراضی ملی و دولتی به شکل جدی و قانونی برخورد می‌کند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در پی انتشار خبری مبنی بر احداث واحدهای مسکونی ۲۵ مترمربعی در بخشی از استان البرز به ابعاد ...

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی واقع در شهرستان امیدیه اعلام کنند .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

    |

    نظرات کاربران