در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام بیش از ٣٨٠ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان خراسان رضوی

    امروز حدود ۵۰ هزار واحد در کل استان خراسان رضوی ، زمین‌هایش آماده شده که بخش قابل توجهی از آن امروز بارگزاری می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی از پیش‌بینی حدود ۶۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سرعت بخشیدن به ساخت راه‌های استان خراسان رضوی در جریان سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد .

    رستم قاسمی در جریان سفر استانی به خراسان رضوی در جمع خبرنگاران ، گفت : در سفر رئیس جمهوری به استان خراسان رضوی به غیر از اعتبارات بودجه جاری کشور در سال ۱۴۰۱ حدود ۶۰۰۰ میلیارد تومان برای سرعت بخشیدن به ساخت راه‌های استان دیده شده است . با این عدد می‌توان مشکلات حوزه حمل و نقل و جاده‌های استان را که بسیار پرتردد است ، برطرف کرد .

    وی افزود : موضوع دیگر که مورد توجه است مسئله نهضت ملی مسکن است که بر اساس آمار بیش از ۳۸۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که بخش قابل توجهی از آنها حتما در این نهضت حضور خواهند داشت . امروز حدود ۵۰ هزار واحد در کل استان خراسان رضوی ، زمین‌هایش آماده شده که بخش قابل توجهی از آن امروز بارگزاری می‌شود .

    وزیر راه و شهرسازی درباره راه‌اندازی قطار سریع‌السریع گلبهار هم ادامه داد : همکاران ما پیش‌بینی‌های لازم را در این رابطه کرده‌اند اما نیاز است که موضوع به طور دقیق‌تر مورد بررسی قرار گیرد و سپس اعلام شود .




    مطالب مرتبط

    یکی از پروژه‌های نمونه در استان البرز است که به صورت صنعتی سازی پروژه بزرگی را در دست ساخت دارند . همچنین در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پرینتر سه بعدی مسکن در حال ساخت است و برخی از نمونه‌های مشاور در نهضت ملی مسکن در حال انجام است .

    |

    یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان لرستان ، سه هزار و ۱۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و یک هزار قطعه زمین به متقاضیان ...

    |

    بخش مهمی از پیش‌نیازهای موجود در این حوزه را دانشگاه‌ها تامین کرده‌اند و بیش از هزار هکتار زمین از جامعه دانشگاهی تامین شده و بخشی نیز توسط دولت فراهم شده است . در حوزه مسکن دانشگاهی قرار بود ۶۰ هزار نفر از پرسنل و جامعه اساتید دانشگاه‌ها خانه دار شوند که این فاز اول مسکن ...

    |

    نظرات کاربران