در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی ۷۴۵ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن در استان مازندران

    مکان یابی مناسب برای اجرای طرح ملی مسکن موجب تسریع در روند اجرای ساخت و ساز واحدهای مسکونی خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران عملیات اجرایی همزمان ۷۴۵ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن در استان مازندران آغاز شد .

    ۷۴۵ واحد مسکونی در قالب اجرای فاز اول طرح نهضت ملی مسکن در ۶ شهر استان مازندران با حضور علیخانی معاون امور عمرانی استانداری ، سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان ، سردار مسلمی فرمانده سپاه استان ، نوبخت فرماندار ساری و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد .

    معاون عمرانی استانداری مازندران در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۷۴۵ واحد مسکونی در ساری اظهار داشت : یکی از نیازهای اصلی و اولویت های مهم دولت تامین مسکن است .

    وی با اشاره به تصویب قانون جهش تولید مسکن در مجلس شورای اسلامی افزود : این اتفاق بزرگی است که باید در جهت رونق صنعت ساختمان که موجب ایجاد اشتغال می شود تلاش کرد .

    معاون عمرانی استانداری مازندران در ادامه بر انسجام و هم افزایی بین مسئولان در استان برای برون رفت از مشکلات تاکید کرد و گفت : توزیع امکانات و اعتبارات باید متناسب با آمایش منطقه ای باشد .

    سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این آئین با بیان اینکه صنعت ساختمان ظرفیت خوبی دارد ادامه داد : برای ساخت مسکن باید به طور شبانه روز زمان گذاشت تا انشاالله در کوتاه ترین زمان ممکن این واحدها ساخته و در اختیار متقاضیان قرار گیرد .

    نظری از ثبت نام ۹۵۴۵۹ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت : از این تعداد ۶۰۳۵۵ هزار نفر دارای شرایط هستند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان خانه دار شدن را حق قانونی هر فرد دانست و افزود :‌ مکان یابی مناسب برای اجرای طرح ملی مسکن موجب تسریع در روند اجرای ساخت و ساز واحدهای مسکونی خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

    |

    در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

    |

    واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

    |

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    نظرات کاربران